Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

matt31

Ny medlem
Kön
Man
Datade en äldre man för något år sedan och han ville filma och ta bilder på mig när jag sög kuk, blev knullad och gärna när andra män knullade med mig. Jag var väldig obekväm de första gångerna men sedan blev jag väldigt kåt av att veta att han fotograferade och filmade mig när jag fick kuk/kukar och massa sperma.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
En kille som jag träffar ibland inte så ofta senast i Oktober Ska träffa honom i morgon frågade om han ville filma nån minut när han knullar mej .Så kanske en film i morgon
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I början av förhållandet jag har nu fotade vi båda två en del. Det fanns t.o.m ett par POV klipp som tjejen filmade när jag gled in i henne i missionären men för att va säkra på att det aldrig skulle komma ut deletades dom
 

Dreamzone

Medlem
Har fotograferat en hel del naket. Härligt!

Men det är inte så uppkåtande för mig när man har estetiska tankar kring bilderna.
Vill ju att bilderna ska vara "bra" inte bara för att. Så det är totalfokus på bildkomposition
och man är ganska trött efter någon timmes foto.

Publicerar aldrig några nakenuppdrag på nätet.

Det har blivit några härliga sessions genom åren.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fotade och filmade mej själv frekvent när jag runkade o sprutade, både hemma och ute i naturen. Oftast sommarhalvåret, när safterna rann till som mest. Jag tänder på att kolla på mina bilder och egna sprutfilmer från yngre da'r när magen var platt o kuken stod som ett spett rakt upp, för numera det inte riktigt samma lockelse att se sig själv. Är det åldern ? :giggle:
 

Kramer

Medlem
Jag läste i nån träd här att ett par låter män onanera till nakenbilder på kvinnan. Det låter ju sjukt upphetsande för alla inblandade. Men kommer aldrig hända mig och frugan det kan jag va söker på. Får förbli en våt dröm.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Filmade ett ex för många år sedan när hon sög mig och tog satsen i munnen.
Minns inte om jag raderade minneskortet när det tog slut eller tappade bort det.
Hur som helst skulle jag gärna vilja haft det kvar att runka till, hon var både ung, vacker och sög som en gudinna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tyvärr är det någon kläddesigner som införde vadderade bh-kupor. På dem är det nästan omöjligt att se några vårtor över huvud taget....
 
Toppen