Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jaaa.. både foto och film av min fru, har ett härligt klipp när hon sög av mig för säkert tio år sedan som jag runkat till både en och två gånger, haha :p.
Det gäller bara att ha koll på var man har/har gömt sina bilder.
Vi var på ett installationsjobb och måste dra ledningar genom rad garderober i sovrummet. Fast.ägaren var förvarnad o hade tömt/städat ur garderober o hyllor. Det var bara det......
När vi skulle gå igenom sidan på överhyllan i en av dem, låg där kvar en packe, ca 20-tal, med otroligt heta och intima färgbilder på ägarparet, i de mest avslöjade och närgångna vinklar, fotade i sovrummet och som missats vid urstädningen. Det som saknades var i stort sett bara "krokig arm i taklampan"!
Vi kollade förstås alla ingående och njöt i fulla drag av upptäckten. Sedan blev det en kort diskussion om vi skulle ta bilderna, för att de inte skulle förstå att vi sett dem, eller bara låta dem ligga. Det blev det senare, för tanken på att de senare skulle inse att vi sett bilderna var mycket roligare. Någon reaktion från eller fråga om detta fick vi aldrig och inget mer jobb där heller. :)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och exet fota och filma varandra nakna rätt mycket, även detalj bilder och filmer.
Numera får jag nöja mig med att filma /fota mig själv naken och under en del "hobby stunders".
Blir oftast kåt av att göra det, inte alltid jag sparar det men det händer för att minnas en del sköna stunder.
 

Tucker6807

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle gärna se lite bilder eller film när ni amatörer har det skönt själva eller med fru/sambo. Är så upphetsande med privata föreställningar :love: Har själv delat med mig lite ibland.
 

Bara_m

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag/vi fotar rätt mycket naket och porrigt. Det blir ett par foto sessioner varje månad. Oftast frun som är motivet. Gillar att visa upp henne eller när hon gör det själv, speciellt IRL.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Jag har en del foto och film med olika som jag tagit genom åren. Speciellt ett ex tyckte om att porra sig och vi brukade titta på porr ihop och chatta ihop på en gammal sexchat. Kkchatten om någon minns den.
 
Last edited:
Toppen