Hur många partners?

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
I ungdomen- egentligen alldeles för många!!

Som vuxen- en, jag är obrottsligt trogen!!

På Ona- ett underbart flertal!!:p



I mitt fall skulle det nog gälla:

I ungdomen- egentligen alldeles för många!!

Som vuxen- egentligen alldeles för många!!


;)
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag vet inte heller till 100% men jag hade ett humm om hur många... det är ett antal jag förträngt för längesedan......
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Hm nu ska vi se :D
Under mina 11½ år som aktiv...

Frida, Johanna, Marika, Sara, Mia, Tina
Telefon nummer minns jag inte till alla längre :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
skulle vilja lägga till några
men tror inte det skulle uppskattas;)


love to love
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Oj... Nu känner jag mig slampig...
Men jag skyller på att jag inte är tillräckligt gammal för att ha glömt folk än ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
fram till 18-årsåldern 11 st, ½ onenight, senaste 20 åren 8 st varav ½ onenigts, ok nån var det väl 2-3 ggr med, men sen har det bara varit flera års långa förhållanden.
När man var yngre var ett LÅNGT förhållande 7-9 veckor. typ.
Min tonårsdotter frågade faktiskt den här frågan för några veckor sen, men av princip svarar jag aldrig på den, sa ärligt till ett av mina lägre förhållanden hur många det var & han blev lite stött.
Men när jag läser såhär, tycker jag faktiskt inte att det låter så mkt.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
jag tror jag har haft sex med 7st hittills... Och med tanke på min ålder och vid vilken ålder jag blev av med oskulden.... Jag måste säga att jag är inte så nöjd med den siffran, den hade gärna fått vara mindre. :p Men vad ska man göra, inget jag ångrar hur som helst. :p
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har haft 6 män och 3 kvinnor. Med tanke på min ålder och vid vilken ålder jag blev av med oskulden är jag inte heller nöjd med den siffran för jag inser nu att jag i min ungdom, upp till 22-24 måste missat en del:oops: I mitt fall skkulle det gärna fått var ett par män/killar till...;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Issa (o andra tjejer): Inte f-n ska ni väl behöva va onöjda med att ni prövat flera killar/tjejer, ni har väl samma rätt att njuta och pröva som vi killar? Just go for it, utan skam... (skamlöst snuskigt, hehe :cool:)
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
I ungdomen var man ganska lös...
Väl då man upptäckte hur härligt sex var och hur villiga ni killar var...
;)
Sedan har det gått i omgångar.
Ibland är man snäll och har bara någon enstaka partner sedan lever man loss igen...
Just nu är man "lite" vild again...
Antalet?
Inte riktigt koll, förmodligen för många om man räknar in alla från starten...
:oops:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Issa (o andra tjejer): Inte f-n ska ni väl behöva va onöjda med att ni prövat flera killar/tjejer, ni har väl samma rätt att njuta och pröva som vi killar? Just go for it, utan skam... (skamlöst snuskigt, hehe :cool:)

Visst är det så då man ser på det på de viset. Men då man har fått det slängt i ansiktet av andra tjejer som haft längre och färre förhållanden än man själv, att de klarar av att ha längre förhållande bättre än jag baserat på de grunderna osv, då känns det inte så bra... men jag ångrar inte nån av killarna jag varit med, inte alls. Jag är ung och lever livet. :) Men ibland önska man att de vart färre... :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Issa (o andra tjejer): Inte f-n ska ni väl behöva va onöjda med att ni prövat flera killar/tjejer, ni har väl samma rätt att njuta och pröva som vi killar? Just go for it, utan skam... (skamlöst snuskigt, hehe :cool:)

Visst är det så då man ser på det på de viset. Men då man har fått det slängt i ansiktet av andra tjejer som haft längre och färre förhållanden än man själv, att de klarar av att ha längre förhållande bättre än jag baserat på de grunderna osv, då känns det inte så bra... men jag ångrar inte nån av killarna jag varit med, inte alls. Jag är ung och lever livet. :) Men ibland önska man att de vart färre... :)

Sj har jag väl haft ca 30 tror jag, några längre förhållanden och lite "inhopp" där emellan... :)

Lite ful stil mellan tjejer som "håller pli" på varann ibland tkr jag. Oroa dig inte, lev livet i nuet du, knulla o ha kul, du har inget att skämmas för! Det där med förhållanden ordnar sig själv när det är dags, inget man ska "klara" eller "jobba på" allt för mycket. Vad vore då vitsen med att vara ihop, om det inte går lätt? Då ska man vara själv tkr jag, tills den rätte/rätta dyker upp.

Du kan ju komma hit förresten, så kan jag bli din 8:e och du min 31:a! ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Issa (o andra tjejer): Inte f-n ska ni väl behöva va onöjda med att ni prövat flera killar/tjejer, ni har väl samma rätt att njuta och pröva som vi killar? Just go for it, utan skam... (skamlöst snuskigt, hehe :cool:)

Visst är det så då man ser på det på de viset. Men då man har fått det slängt i ansiktet av andra tjejer som haft längre och färre förhållanden än man själv, att de klarar av att ha längre förhållande bättre än jag baserat på de grunderna osv, då känns det inte så bra... men jag ångrar inte nån av killarna jag varit med, inte alls. Jag är ung och lever livet. :) Men ibland önska man att de vart färre... :)

Sj har jag väl haft ca 30 tror jag, några längre förhållanden och lite "inhopp" där emellan... :)

Lite ful stil mellan tjejer som "håller pli" på varann ibland tkr jag. Oroa dig inte, lev livet i nuet du, knulla o ha kul, du har inget att skämmas för! Det där med förhållanden ordnar sig själv när det är dags, inget man ska "klara" eller "jobba på" allt för mycket. Vad vore då vitsen med att vara ihop, om det inte går lätt? Då ska man vara själv tkr jag, tills den rätte/rätta dyker upp.

Du kan ju komma hit förresten, så kan jag bli din 8:e och du min 31:a! ;)

Jag tycker också det är väldigt ful stil, jag anser inte ens att det finns nån sanning i det. Att man har haft långa förhållanden, betyder inte nödvändigtvis att man har bättre chans hos en kille än nån som har haft några kortare. Allt har att göra med hur man är som person och hur den andra är som person och hur man är med varann, inget annat. :)

haha, ja, kanske skulle det, men mitt schema börjar bli väldigt fullproppat med annat ;)
 
Toppen