Hur många partners?

Kön
Kvinna
På frågan hur många man har haft sex med sägs ju tjejer dividera med tre och killar multiplicera med tre :)

Hur många har ni (ärligt) haft tjejer?

Jag har inte direkt räknat....har varit kanske lite väl lössläppt i mina yngre år...men jag har alltid varit trogen om jag haft partner så långt kan jag säga.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tror inte att jag skulle ha velat veta hur många andra partners mina kärlekar har haft...lite väl intim kunskap...
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
Jag?

Nog har det blivit ett par stycken, men ännu så länge mins jag iaf både för och efternamn på alla.

Kanske har jag träffat fel, men de engångsligg jag haft har varit ganska så värdelösa. Och känns det som att det kan kvitta, så vet jag att fröken höger kan leverera :).
 

Baltazar

Ny medlem
Kön
Man
"Jag har inte direkt räknat"...också ett klassiskt svar ;)

Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?



Jag håller med dig Maree...det är klart att det blivit många engångshistorier i ungdomen och det är klart att man är trogen när man har ett förhållande. Men nu var ju frågan faktiskt ställd på det sättet att svaret skulle vara en siffra :)
 
Kön
Kvinna
Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
Jag?

Nog har det blivit ett par stycken, men ännu så länge mins jag iaf både för och efternamn på alla.

Kanske har jag träffat fel, men de engångsligg jag haft har varit ganska så värdelösa. Och känns det som att det kan kvitta, så vet jag att fröken höger kan leverera :).

Kanske bara jag som är en slampa då? :D

Baltazar..sant, men jag har banne mig ingen siffra :oops:
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Lätt fråga !!!!

Oskulden en natt
25 till 26 år ett förhållande ett onenight
28 till nu gift/barn/skild/särbo med samma kvinna

Summa 4st

/JOhan
 

Baltazar

Ny medlem
Kön
Man
Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
Jag?

Nog har det blivit ett par stycken, men ännu så länge mins jag iaf både för och efternamn på alla.

Kanske har jag träffat fel, men de engångsligg jag haft har varit ganska så värdelösa. Och känns det som att det kan kvitta, så vet jag att fröken höger kan leverera :).

Kanske bara jag som är en slampa då? :D

Baltazar..sant, men jag har banne mig ingen siffra :oops:

Okej då :) Men du hade ju kunnat dra till med ett litet sifferintervall. Själv har jag knullat med 20-30 stycken. Till exempel.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
På frågan hur många man har haft sex med sägs ju tjejer dividera med tre och killar multiplicera med tre :)

Hur många har ni (ärligt) haft tjejer?

Lite för många ;) Dvs - jag tröttnade tillslut. Chansen att finna en partner som var bättre och roligare än den förra minskade rejält... Tills jag hade tur och fann en man som ahde samma erfarenhet - tillsmammans har vi något av det bästa någon någonsin upplevt! ;) Livet är bra fantasiskt ibland, inte sant...? :)

Hm. Det är nog många ungdomssynder.. Sista tio åren har det varit några byten av pojkvänner, men de flesta hyfsat stadigvarande. Jag har nog lugnat mig lite ;)
 

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Killar är nog mer intresserade av den här siffran. jag räknade dock och fram till 19. Men det beror ju på hur man räknar. Räknas det om man gör allt men inte låter killen komma in?
 

andy833

Medlem
Kön
Man
verkar väldigt svårt att svara på om man läser inläggen.
nio olika är mitt enkla svar... med partners, och one nights bara räknade inte analyserade;)
detta på 17 års tid
 

Dodge

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hmmm...har inte haft så många som en del här men tycker ändå inte jag e oerfaren har haft...8 st tror jag kanske nio om jag missat nån..
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
I ungdomen- egentligen alldeles för många!!

Som vuxen- en, jag är obrottsligt trogen!!

På Ona- ett underbart flertal!!:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
I ungdomen- egentligen alldeles för många!!

Som vuxen- en, jag är obrottsligt trogen!!

På Ona- ett underbart flertal!!:p


Jaha - en som vuxen - dividerat med tre... Då torde det stämma med bilden av ditt virila ex. Med andra ord - trådskaparen har rätt[:0]
 
Toppen