På frågan hur många man har haft sex med sägs ju tjejer dividera med tre och killar multiplicera med tre![]()
Hur många har ni (ärligt) haft tjejer?
"Jag har inte direkt räknat"...också ett klassiskt svar![]()
Jag?Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
"Jag har inte direkt räknat"...också ett klassiskt svar![]()
Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
Jag?Men seriöst? Vem räknar egentligen? Hur många helger när man var runt 18 har man inte dragit hem något one-night-stand fast man inte borde?
Nog har det blivit ett par stycken, men ännu så länge mins jag iaf både för och efternamn på alla.
Kanske har jag träffat fel, men de engångsligg jag haft har varit ganska så värdelösa. Och känns det som att det kan kvitta, så vet jag att fröken höger kan leverera.
Nog har det blivit ett par stycken, men ännu så länge mins jag iaf både för och efternamn på alla.
Kanske har jag träffat fel, men de engångsligg jag haft har varit ganska så värdelösa. Och känns det som att det kan kvitta, så vet jag att fröken höger kan leverera.
Kanske bara jag som är en slampa då?
Baltazar..sant, men jag har banne mig ingen siffra![]()
Har heller ingen siffra, men det har blivigt en del one night stands när man var yngre.
På frågan hur många man har haft sex med sägs ju tjejer dividera med tre och killar multiplicera med tre![]()
Hur många har ni (ärligt) haft tjejer?
I ungdomen- egentligen alldeles för många!!
Som vuxen- en, jag är obrottsligt trogen!!
På Ona- ett underbart flertal!!![]()