Hur ofta onanerar ni?

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar dra i spaken varje morgon utan att komma innan jag går upp, utöver det så brukar jag onanera tills jag kommer varje kväll innan jag går och lägger mig. Kan även hända att jag vaknar upp extremt kåt under natten och då får man så klart pumpa ut saften igen.
Åhh, vilken härlig rutin!
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Går i perioder, men oftast runkar jag och sprutar varje dag. I bland under extra kåta perioder eller då man har lite extra egentid kan det bli fler runk och sprut på en dag... eller natt!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..det är tufft - särskilt idag bakfyllekåt och allt så det blir nog att släppa iväg satsen för kung & fosterland!!:eek:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..har upptäckt att det är 1 månad sedan nu . . . är så bakiz att jag knappt kan desorientera mig - och nu tränger det på - minst sagt!! :eek:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Morgonrunk är bäst! Vaknar jag stenhård och inte kan somna om går jag upp och drar en snabbis och sprutar i toaletten och spolar! Sen lägger jag mig en stund till!
Ja, morgonrunk och morgonsex är bäst. Om jag vaknar med stånd (händer tyvärr inte så ofta längre) så viker jag undan täcket, runkar och sprutar på min mage. Smetar sedan ut sperman så den lättare torkar och sen på med täcket, vänder mig på sidan och somnar om.... Så skönt!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Låter skönt som fan! Jag brukar aldrig ta det så långt att jag kladdar ner täcket och lakanen men ibland händer det sig att jag drar en snabbis innanför kalsongerna och sen bara försöker strunta i att jag ligger med kalsongerna fulla med sperma. Brukar kännas som en bra idé ända tills man märker hur jävla kladdigt allt är haha. Toaletten är praktisk men fan så mycket skönare att ligga ner än att stå upp och runka ändå
Nej, jag undviker att kladda lakan och täcke. Men sperman torkar ganska fort när du smetat ut den. Oftast smetar jag runt kukroten och könsbehåringen, sedan upp med kallingarna om det inte hinner torka. Ibland gör jag som du, låter det gå i kallingarna. En socka påträdd som kondom funkar också fint att spruta i om man vill vara diskret...
 
Toppen