Hur ofta onanerar ni?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gått från varje dag till någon gång i veckan. Men har desto mer sex i nya förhållandet då jag bara har barnen varannan vecka.

Nu räknar jag inte gemensam onani heller. Utan de gånger jag runkar utan min partner :)
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Mycket runkande blir det - sambon är inte lika kåt och knullsugen som förr - flera gånger om dagen, men inte så många sprut längre.
Sprutar dessutom betydligt mindre efter steriliseringen . . .
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mycket runkande blir det - sambon är inte lika kåt och knullsugen som förr - flera gånger om dagen, men inte så många sprut längre.
Sprutar dessutom betydligt mindre efter steriliseringen . . .
I vilken ålder är ni i, du och sambon? Känner igen det där med att kvinnan inte vill som förr....
 
B

BertR

Gäst
Blir inte så ofta numera som det sprutas, kan ibland runka till en orgasm men utan sprut. Är skönt för lusten är kvar.
Sprut kan bli någon gång i veckan, är snart 70 år men runkar ofta, bara sitta / gå styv kan vara skönt.
Gillar fota mig själv och blir kåt av det och då brukar jag inte behöva runka något även om jag är där och drar något tag.
På sommaren ute blir det i bland mycket ståkuk men får hålla mig slak på naturistcampingar.
 
Toppen