ManyaNovio
Välbekant medlem
Förr så fort som jag hade möjlighet. Nu, kan det gå flera dagar. Liksom tappat intresset.
Hej. Gör likadant. Har en gammal kuk, snart 70 bast, jag sparar sprutet till nån gång i veckan. Då blir det en rejäl utlösningBeror på vad man menarJag är helt inne på edging och gör det minst en stund varje dag. Då vill jag hålla på länge och bli riktigt kåt och hård. Så att det nästan värker i kuken. Med mycket försats och blålila ollon. Men sparar mig från att spruta. Det gör jag gärna (!) men inte varje dag, typ nån gång i veckan eller så. När jag har sprutat kan jag ju inte vara hård och njuta längre!
I alla fall inte jag….
Skönt sprut på filmenJa onanerar nästan alltid en gång per dag. Här är en länk med film ock bild, filmen är från igår och bilden med alias är idag.
https://www.erome.com/Kåtsmåbarnsfar
Har gått från varje dag till någon gång i veckan. Men har desto mer sex i nya förhållandet då jag bara har barnen varannan vecka.
Nu räknar jag inte gemensam onani heller. Utan de gånger jag runkar utan min partner![]()
Lögnaren, har nog sett glidmedelflaskan du har "gömt" bakom datorskärmen i kontoret![]()
Haha haha!Lögnaren, har nog sett glidmedelflaskan du har "gömt" bakom datorskärmen i kontoret![]()
I vilken ålder är ni i, du och sambon? Känner igen det där med att kvinnan inte vill som förr....Mycket runkande blir det - sambon är inte lika kåt och knullsugen som förr - flera gånger om dagen, men inte så många sprut längre.
Sprutar dessutom betydligt mindre efter steriliseringen . . .
Wow...! Sprut varje gång eller?Jag är periodare... Kan gå en vecka utan att jag onanerar, men igår onanerade jag fem gånger. Rekordet är sju gånger på en dag....