Hur ofta onanerar ni?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Väldigt olika blir nog nästan varje dag men kommer inte varje gång. Har kommit två gånger idag. Är ensamstående men har man med sig en kvinna hem kan onani vara en del av förspelet, en del kvinnor tycker inte att hångel räcker för att de bli tillräckligt våta.
Vill de inte ha oralsex funkar onani bra speciellt om man är fler än två även om det inte händer så ofta.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så ofta som jag kan. Men det kan gå ett par dagar emellan då jag inte är helt ensam. Fast när jag är ensam och har möjlighet så kan jag hålla på en hel dag till och från. Kan bli helt frenetisk *skrattar*

I second life kan jag sitta några timmar och porra, då brukar jag få typ 3-4 rejäla orgasmer och några små godingar däremellan.

Men en "säng-onani" är mer typ womanizer, bzzzzzz *POP* på två minuter sen lite gladare, den kan hända varje dag om det går...men det är mer en teaser än en pleaser....
 

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja ibland en vecka mellan gångerna ibland 3-4 gånger på en dag. Det varierar. Att spendera en hel dag i sängen och med jämna mellanrum runka ut en sats händer ibland efter en lång intensiv jobbperiod, då behövs det avslappnande tömningar.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
I princip runkar jag varje dag om jag inte istället har sex med sambon. Dessvärre är hon långt ifrån lika kåt som jag. Så det blir massa sköna runkstunder! :)

Älskar att kolla porr och sexchatta till och från under hela dagen och bygga upp till ett ordentligt sprut. Ibland händer det att jag avstår från att spruta någon dag för att dra ut på det ännu mer. Så härligt med kuken jättesvullen, ådrig och överkänslig.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
I princip runkar jag varje dag om jag inte istället har sex med sambon. Dessvärre är hon långt ifrån lika kåt som jag. Så det blir massa sköna runkstunder! :)

Älskar att kolla porr och sexchatta till och från under hela dagen och bygga upp till ett ordentligt sprut. Ibland händer det att jag avstår från att spruta någon dag för att dra ut på det ännu mer. Så härligt med kuken jättesvullen, ådrig och överkänslig.
Skulle fan vilja prova på att smaka på ditt ollon och kuk…
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
På senare tid nån gång om dygnet. Ibland har jag "sprutförbud" då har det gått som längst en månad
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
När jag är ledig så runkar jag 1-3 gånger om dagen och när jag jobbar så runkar jag mindre ca 2-3 gånger i veckan:)
 
Toppen