Hur vanligt e det...? *tjejer*

M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Att inte tjejer onanerar... regelbundet, som vi killar verkar göra... :sleep:

Vi tjejer som är här gör det ju bevisligen... :D
Jag har lite svårt att förstå att man inte gör det, men har hört flera killkompisar prata om att deras flickvänner inte gör det, så...tja, det verkar vara vanligare att tjejer inte gör det...
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Citat : Hur ofta gör ni killar då? :D

ja,nu när man e singel...så blir det ju 1-2 gånger om dan...:p
Men e inte du sambo...med tanke på ditt Nick..då ska du ju inte
behöva leka själv ju... ;)

mmm, "missSecret" men har *hört* att visa tjejer inte ens gör något på flera veckor... utan väntar på att träffa nån å ha sex istället...[:0]
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Citat : Hur ofta gör ni killar då? :D

ja,nu när man e singel...så blir det ju 1-2 gånger om dan...:p
Men e inte du sambo...med tanke på ditt Nick..då ska du ju inte
behöva leka själv ju... ;)

mmm, "missSecret" men har *hört* att visa tjejer inte ens gör något på flera veckor... utan väntar på att träffa nån å ha sex istället...[:0]

men man kanske vil leka själv en del med? ;)
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Citat : Hur ofta gör ni killar då? :D

ja,nu när man e singel...så blir det ju 1-2 gånger om dan...:p
Men e inte du sambo...med tanke på ditt Nick..då ska du ju inte
behöva leka själv ju... ;)

mmm, "missSecret" men har *hört* att visa tjejer inte ens gör något på flera veckor... utan väntar på att träffa nån å ha sex istället...[:0]

men man kanske vil leka själv en del med? ;)

Precis! Ens egna sexliv är ju lika viktigt som det man har med sin partner...dessutom måste man ju få ha sina fantasier för sig själv - allt kanske inte bör levas ut liksom... :oops:
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Citat : Hur ofta gör ni killar då? :D

ja,nu när man e singel...så blir det ju 1-2 gånger om dan...:p
Men e inte du sambo...med tanke på ditt Nick..då ska du ju inte
behöva leka själv ju... ;)

mmm, "missSecret" men har *hört* att visa tjejer inte ens gör något på flera veckor... utan väntar på att träffa nån å ha sex istället...[:0]

men man kanske vil leka själv en del med? ;)

Precis! Ens egna sexliv är ju lika viktigt som det man har med sin partner...dessutom måste man ju få ha sina fantasier för sig själv - allt kanske inte bör levas ut liksom... :oops:

eller......? ;)
 
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Allt från 5 gånger om dagen till 3 dagars uppehåll :p
Beror väl på om man har nbågon annan som hjälper till eller inte.

Sedan kan ju inte en tjej tala för alla andra efter som att det varierar från person till person :p
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Härligheten måste få egen stimulans iaf varannan dag....:oops:
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Citat : Hur ofta gör ni killar då? :D

ja,nu när man e singel...så blir det ju 1-2 gånger om dan...:p
Men e inte du sambo...med tanke på ditt Nick..då ska du ju inte
behöva leka själv ju... ;)

mmm, "missSecret" men har *hört* att visa tjejer inte ens gör något på flera veckor... utan väntar på att träffa nån å ha sex istället...[:0]

men man kanske vil leka själv en del med? ;)

Precis! Ens egna sexliv är ju lika viktigt som det man har med sin partner...dessutom måste man ju få ha sina fantasier för sig själv - allt kanske inte bör levas ut liksom... :oops:

eller......? ;)

självklart ;) måste man ha det... [^]
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Tror att många tjejer tycker det är pinsamt att tala om att dom onanera och hur ofta. Vet vissa av mina vänninor som inte vågra tala om hur ofta dom pillar för sina pojkvänner, dom är rädda att dom ska bli sårade och att dom ska känna sig otillräckliga..... Har den uppfattningen att tjejer onanerar bra mycket mer än vad många tror......:D


Själv onanerar jag nästan dagligen 1-2 gånger. Har ett väldigt stressigt jobb, och just onani och min kåthet får miga att slappna av........
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Tror att många tjejer tycker det är pinsamt att tala om att dom onanera och hur ofta. Vet vissa av mina vänninor som inte vågra tala om hur ofta dom pillar för sina pojkvänner, dom är rädda att dom ska bli sårade och att dom ska känna sig otillräckliga..... Har den uppfattningen att tjejer onanerar bra mycket mer än vad många tror......:D


Själv onanerar jag nästan dagligen 1-2 gånger. Har ett väldigt stressigt jobb, och just onani och min kåthet får miga att slappna av........

ja,men det e ju ett gott sätt att slappna av..och man blir ju så mycket slappare efter orgasmen... så det förstår jag... [^]
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Tror att många tjejer tycker det är pinsamt att tala om att dom onanera och hur ofta. Vet vissa av mina vänninor som inte vågra tala om hur ofta dom pillar för sina pojkvänner, dom är rädda att dom ska bli sårade och att dom ska känna sig otillräckliga..... Har den uppfattningen att tjejer onanerar bra mycket mer än vad många tror......:D


Själv onanerar jag nästan dagligen 1-2 gånger. Har ett väldigt stressigt jobb, och just onani och min kåthet får miga att slappna av........

Ja absolut, skön avslppning att komma ner i varv om man stressar
 
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Kan bara tala för mig själv:
Innan jag hade kille kunde det bli 5 gånger i veckan.
Numera blir det väl 2-3 gånger i veckan kanske.
Jag tror tjejer oftast inte säger hur mycket dom onanerar.
Tjejer verka vara mer tysta om det.
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
:p
Hur ofta man gör det beror ju förstås på vilken sinnesstämning man har. Ibland kan det bli mer en en gång samma dag och ibland kan det gå någon vecka imellan.

Är det något man tänder på t ex för min del om jag ligger och läser en bok som beskriver kärlek mellan några eller annan lektyr då glider handen gärna ner inanför trosorna efter ett tag. Det är inget svårt att drömma sig bort om sinnestämningen är rätt.
Kramar Lisa
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Visst är det skönt att onanera. För min del har det ingen större betydelse om jag har sällskap eller ej, tyker det är gott i varje fall som helst. Ca 5/vecka
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Alla tjejer jag har frågat gör det typ aldirg men jag tror nog de menade ofta, me njag vet inte
själv gör jag det 4-9 gånger / vecka :)
 
Toppen