Hur vanligt e det...? *tjejer*

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag onanerar typ en eller två gånger per vecka.. inte så ofta verkar det som om man jämför med de andra tjejerna på forumet...Hur har ni tid??

Tror annars att det varierar ganska mycket ifrån tjej till tjej hur ofta man gör det. Jag har kompisar som jag vet gör det ganska ofta, men jag har också en del super pryda vänner (både singlar och icke) som tycker det är skit äckligt med dildos osv. Synd att det ska vara så... att det inte är "lika tillåtet" för tjejer. Jag tror helt klart att det handlar om tabu och om hur en "fin flicka" ska vara bland de som inte gör det..
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Frågade min kärlek igår hur ofta hon onanerar...och fick till svar att det sker nästan aldrig...hon tycker inte att hon själv får till det...kanske skulle skicka henne på kurs hos någon av alla er onanissor här!!!:p
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Tror det här med tabu har spelat stor, vad pojkar och flickor får göra. För fanns det bara små mörka porrbutiker som männen smög sin in, nu har vi Internet och neutrala paket. Vilket gör att försäljningen av trevliga leksaker ökar lavinartat.

En annan rolig sak när hotellen började visa betalfilm så loggade man allt ;). Numera är man noga med att påpeka att man inte gör så, så de som väljer att titta på filmerna kan lungt säga att de tittade på Herbi, fast de såg någonting mer köttsligt.

Det roliga då, när man loggade, nu vet jag inte, var att det var minst lika många kvinnor om inte fler än männen som passade på att i sken av att ha tittat på Herbie slängde en längre flukt på porren (man loggade också tiden).

Det är så att säga ingen slump att filmerna visas i klump. Lever själv i en kamratkrets där ingen någonsin utom jag sett en porrfilm eller för den delen onnanerat. Mina vänner är väldigt trevliga och jag gillar dem mycket men deras prydhet går bortom min förståelse.

Själv så onanerar jag någon gång om dagen om jag inte misstänker att det vankas älskog till kvällen, i så fall får man avstå eftersom jag har lite lång återhämtningtid.

/JOhan
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag tror som flera av ovanstående, att kvinnor inte talar om det som män gör...om man dessutom lever i ett förhållande kan det ju missuppfattas som att mannen inte "räcker till" om man onanerar när man är ensam!
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Det beror ju på hur ofta jag har sex.

Men det får inte gå så många dagar emellan. Särskilt inte vid ägglossning. Då kan det bli flera gånger samma dag.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag tror som flera av ovanstående, att kvinnor inte talar om det som män gör...om man dessutom lever i ett förhållande kan det ju missuppfattas som att mannen inte "räcker till" om man onanerar när man är ensam!

Misswet: Huvudet på spiken, som så ofta.. Men som kille tycker jag man får leva med det (o tjejer oxo). Jag tycker det är jättehärligt o uppkåtande med onanerande tjejer. Så kör på i 180 hörni me fingrar och stavar o kuddar o bananer o allt ni vill -- de e bara läckert... Men nästa gång ni e på gång ska ni messa mig så jag vet att ni e i farten - olydiga snuskhummerskor!! :D (nej förresten, jag skulle bli alldeles för oregerlig i brallerna då - inte få ngt gjort alls!) :D:D:D

Seriöst; onanerar min tjej så har hon ju lust, o då e allt bra.. O jag gillar ju kvinnor.. Jag vill ha henne (o ni andra mysiga onanissor här) så kåt o varm som möjligt... Gärna med pirrande sköten hela dagarna.. Tycker de e fint med varma flickor. O de e klart att även om man själv vill sätta på henne så kan man ju inte alltid vara där, o dessutom är det skönt med variation.. Och själv runkar jag ju, så jag vill inte missunna henne samma glädje.. Lust är bra.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
det där är ju så olika. det beror en hel del på om man har tid att vara kåt. ibland är man ju brydd med annat viktigare, då får det vänta. Men några ggr i veckan allt..
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Väldigt olika hur ofta det blir. Ibland blir det flera gånger om dagen och ibland kan det säkert gå någon månad mellan gångerna...
 
Toppen