hur,var och när blev ni av med er oskuld?

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Missionären, utomhus på en gräsmatta, skoldag, klasskamrat, båda 13-14 år, båda oskuld.

Det var helt okej, för oss båda, vad jag kan minnas, blev fler gånger, dock inte förräns flera år efter denna gång... ;)
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
21 hade länge gått och ojjat mig över min eländiga belägenhet. Ni vet blyga pojkar får ju inte kyssa de vackra flickorna. Till slut tog en snäll kamrat (Kvinnlig) hand om mig stoppade mig i säng gjorde sig en trevlig kväll och så fick hon mig att knipa käft i alla fall på den punkten :)
 

Yiihaa

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev av med oskulden när jag var 11 med en kille från aftonbladet, det var snabbt och vi träffades i hans bil, jag var nervös men jag sög och blev även påsatt.
Det var najs faktiskt min första gång
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag va 15, han 18. Hände i en källare me hårt golv, mina knän va alldeles uppskrapade efteråt. Han höll på i en halv evighet enda till jag vägra fortsätta. Ångrar int de men jag kunde ha fått en bättre första gång
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag var 16 och hon 15. Det skedde hemma hos henne. Efter lite krånglade så red hon mig. Det jag kommer ihåg mest var att hon var himla road av mitt ansiktuttryck. Tydligen såg jag väldigt koncentrerad/förvånad ut...! :D
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag var 13 år och hon var 15. Jag var rejält packad och det skedde utomhus.
Det låter väl inte som nån höjdare? Och nej, det var det inte heller.
Men jag ångrar det inte för den delen.
 

Flanders

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev av med oskulden när jag var 11 med en kille från aftonbladet, det var snabbt och vi träffades i hans bil, jag var nervös men jag sög och blev även påsatt.

Visste inte att aftonbladet tillhandahöll sådana tjänster.

Själv var jag 17 och var så närvös att jag inte fick upp den. Fick kvida fram att jag ville vänta, att vi inte skulle ha för bråttom, allt för att rädda situationen. Den riktiga gången blev det 4 st 15 sekunderssamlag på 30 min. Det kändes nästan lika hemskt som gången jag inte fick upp den.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag var 14 år. Befann mig på ett träningsläger i GBG. På hotellet bodde även ett dam-fotbollslag. Skulle gå i bastun men hamnade på nå´t sätt i fel omklädningsrum. Där var en tjej som var runt 20. Vi fattade tycke för varandra:) Sprutade efter 2 min, andra gången efter 10 min och tredje efter en timme.. Själva sexakten var ingen höjdare.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Var runt femton och höll ihop med en tjej som var runt 20 och VÄLDIGT erfaren...
Blev en total skräckupplevelse...
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
Det var ingen lyckad start på sexlivet*L*
Jag och min kille(14 år)hade planerat stunden länge.
föräldrarna bortresta,köpt kondomer

men det funkade inte alls.Det gjorde för ont,på HONOM.förhuden var för trång så det gick inte.blev en besvikelse:(
helst för min kille..han var tvungen att prata med sina föräldrar och det var sååååå pinsamt.

Kram på er
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Det var ingen lyckad start på sexlivet*L*
Jag och min kille(14 år)hade planerat stunden länge.
föräldrarna bortresta,köpt kondomer

men det funkade inte alls.Det gjorde för ont,på HONOM.förhuden var för trång så det gick inte.blev en besvikelse:(
helst för min kille..han var tvungen att prata med sina föräldrar och det var sååååå pinsamt.

Kram på er

Ouch;)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Med min davarande flickvan, vi var bada 14 ar. I min sang, jag kommer ihag att det var sa otroligt mycket skonare an att runka. Jag tror vi knullade 4-5 ggr den natten, varje gang ca 1-2 min;)... Utan kondom dessutom. Men skont var det.. for henne var det skont sa hon, men hon kom inte.
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Hmmmm första gången lär man aldrig glömma..
Jag var 17 det var hon också..vi gick i parallellklass i gymnasiet och varit ihop ca 3 månader...
Vi var hemma hos mig och ensamm...började så fint i min säng..en fruktansvärd möbel som såg ut som en dalamålning, hursomhelstvi kunllade som två spastiker ( mao inget vidare bra rytmik) sean pajade sängbotten... hepp! Säng kas..smyger vi över till en "vuxna" sängen fr vi bara måste fortsätta...då hade en del spänning förvunnit och vi hade det mysigt och fortsatte att göra det under ett skönt år..och ja vi använde kondom

:D
 

Steph

Medlem
Kön
Man
17, hemma hos mig i min säng med flickvännen. Vi hade varit ihop ungefär en månad. Det var första gången för oss båda. Det var väl ok, men jag minns att jag hade förväntat mig mer. Är i all fall glad att jag tog mig tid att njuta av henne, slicka, smeka m.m. Det hela var rätt stillsamt ändå för att vara första gången. Jag klarade väl mig ett par minuter innan jag faktiskt lyckades dra ur och spruta på insidan av hennes ena lår.
 

Smultronet

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
var i vintras, hade inte ens vart 18 en månad... hade haft en helusel kväll på krogen. var Hrmf berusad, trött, arg, ledsen.... kille jagf hade hållit på med hela jullovet vill inte vara ihop med mig och så had ejag supit upp min och kompisens taxipengar så jag hade tänkt gå hem från stan. 7 km, 20 minus, i högklackat, kl. 02.30 på natten. men en kille som typ hade förföljt min kompis och mig på krogen hela lovet övertala mig att sova över... och han gav sig inte förrens han halvt övertygat, halvt övertala mig att jag ville ha sex med honom.

kan lugnt säga att jag brydde mig inte ett dugg om aset, jag ville bara sova... och efter den natten kan man ju säga att jakten på en snäll kille blev ganska intensiv, men det blev ju tråkigheterna också. =/
 
K

kontoret(slutar på egen begäran)

Gäst
på en wc-stol när jag var 17 med en tjej runt 30 år , jag var full och kommer inte ihåg så mycket av det... så kan det vara;)
 
Toppen