jag onanerade på gymmet

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
En av de första gångerna jag var på gymmet ensam (brukade gå med en kompis i början) gjorde jag något liknande. Hade kollat porrklipp kvällen innan på en kille med helt enorm kuk som lät den strama mot kalsongerna och sedan vispade fram den. Lite lätt inspirerad började jag göra detsamma med mina gymshorts.

Egentligen hade jag tänkt filma lite grand för att njuta av senare, men jag blev så kåt av att titta på mig själv i spegeln att jag inte kunde låta bli att helt enkelt börja onanera och komma i handfatet.

Jag spolade det rent och torkade efter mig med tvål förstås!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar ta av mig på överkroppen och kolla in formen på toa när jag har tränat. Men nu drog jag också ner byxorna och runkade tills jag sprutade i handfatet. nån annan som också provat?
Nice! Jodå helt klart! Har en tendens att dra snabbisar på toaletter överlag haha. Gym, simhall, hemma hos kompisar osv osv. Gillar spänningen av att höra folk utanför dörren. Går oftast jävligt snabbt pga just det! Runkar ofta framför spegeln! Drar ner byxorna, tar tag i handfatet med vänster hand och kuken i höger handen och sen kollar på kuken i spegelbilden!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
En av de första gångerna jag var på gymmet ensam (brukade gå med en kompis i början) gjorde jag något liknande. Hade kollat porrklipp kvällen innan på en kille med helt enorm kuk som lät den strama mot kalsongerna och sedan vispade fram den. Lite lätt inspirerad började jag göra detsamma med mina gymshorts.

Egentligen hade jag tänkt filma lite grand för att njuta av senare, men jag blev så kåt av att titta på mig själv i spegeln att jag inte kunde låta bli att helt enkelt börja onanera och komma i handfatet.

Jag spolade det rent och torkade efter mig med tvål förstås!
Nice! Jag brukar vända mig då jag är nära och spruta i toaletten så det bara är att spola ner sen! Kan ju förstås hända att man inte hinner och missar så man får lite extra att torka haha men oftast gör jag så. Hemma gör jag alltid så om man bara är sugen på att komma snabbt och inte orkar göra någon lång grej av det!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag runkade av mig i duschbåset på en campingplats. Sprutade på duschväggen medan det samtidigt var någon annan som duschade i båset intill. Jag hade inget att torka av med, så lät sperman vara kvar. Den rann väl ner av sig själv....
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkade av mig i duschbåset på en campingplats. Sprutade på duschväggen medan det samtidigt var någon annan som duschade i båset intill. Jag hade inget att torka av med, så lät sperman vara kvar. Den rann väl ner av sig själv....
Kommer ihåg att jag också gjorde det en gång då jag var på campingsemester med familjen då jag var typ 12-13. Spänningen av att behöva va snabb och så diskret som möjligt har alltid funkat för mig
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkade av mig i duschbåset på en campingplats. Sprutade på duschväggen medan det samtidigt var någon annan som duschade i båset intill. Jag hade inget att torka av med, så lät sperman vara kvar. Den rann väl ner av sig själv....
Detta påminner mig om den gången jag var på campingsemester med ett par bekanta i ungdomen. Vi sov tre i ett tält i en vecka utan möjlighet att ta hand om sig själv. När vi äntligen stannade på en campingplats med duschar försökte jag göra just samma sak som du, men var lite för nervös och orolig. Men då fick jag nöjet att till slut ha hållit mig i nio dygn när jag kom hem.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta påminner mig om den gången jag var på campingsemester med ett par bekanta i ungdomen. Vi sov tre i ett tält i en vecka utan möjlighet att ta hand om sig själv. När vi äntligen stannade på en campingplats med duschar försökte jag göra just samma sak som du, men var lite för nervös och orolig. Men då fick jag nöjet att till slut ha hållit mig i nio dygn när jag kom hem.
Wow... måste varit en bedrift!
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Nice! Jodå helt klart! Har en tendens att dra snabbisar på toaletter överlag haha. Gym, simhall, hemma hos kompisar osv osv. Gillar spänningen av att höra folk utanför dörren. Går oftast jävligt snabbt pga just det! Runkar ofta framför spegeln! Drar ner byxorna, tar tag i handfatet med vänster hand och kuken i höger handen och sen kollar på kuken i spegelbilden!

Precis spänningen att höra folk, behöver dock inte ha spegel (även om det är nice)
Mitt bästa minne är en bajamaja mitt i göteborg under RyttarVM för några år sedan
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Brukade alltid runka efter gymnastiken i skolan när jag var 13-15 år på toan innan man skulle duscha med alla, men sprutade aldrig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En gång på toaletten uppe på kabinbanan i Åre.
Var tonåring på den tiden gick man ju stånd väldigt enkelt och alla kvinnor i tajta jackor och byxor i backen. Sedan sov jag i samma rum som grannens äldsta dotter då bara trettonår.
Tror inte hon hade någon tanke på det men jag tänkte om tvåår när hon är femton skall jag ta hennes oskuld. Jag visste inte då att hon redan förlorat den året innan när hon var tolv.
 

LindaEP

Välbekant medlem
En fördel med att vara bisexuell tjej är att jag kan sitta i dambastun på gymmet och spana in sexiga tjejer. Tyvärr är det färre och färre som visar sig helt nakna numera. En tråkig trend framför allt bland yngre tjejer. En annan fördel är att det knappast märks att jag är kåt eftersom jag inte har någon avslöjande kuk. Blir jag ensam i bastun passar jag på att onanera om jag är på det humöret.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En fördel med att vara bisexuell tjej är att jag kan sitta i dambastun på gymmet och spana in sexiga tjejer. Tyvärr är det färre och färre som visar sig helt nakna numera. En tråkig trend framför allt bland yngre tjejer. En annan fördel är att det knappast märks att jag är kåt eftersom jag inte har någon avslöjande kuk. Blir jag ensam i bastun passar jag på att onanera om jag är på det humöret.

Nice <3

Aldrig provat mixad bastu på gym eller dylikt?
 
Toppen