Jorden runk på 80 dagar

zonar

Medlem
Kön
Man
Jag tänkte starta ett litet ovanligt topic, som både tjejer/killar kan bidra med upplysningar om. Jag undrar hur många länder ni har onanerat i, förutom Sverige? Själv har jag gjort det i Norge, Kroatien, USA.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
norge, tyskaland, österrike, italien, frankrike, spanien, belgien, holland, cypern, tennerifeoch till sist danmark

:p:):p
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
hmmm...nu ska vi se...:)
Norge, Danmark, Finland, Ryssland, Tyskland, Schweiz, Frankrike, Luxemburg...tror det är alla...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hehe, kul tråd! Sånt här får man aldrig läsa om i reseskildringar. Nu får man tänka till lite här...
Norge, Danmark, Finland, Frankrike, Spanien, Tyskland, England, Skottland, Holland, Belgien, Österrike, Schweiz, Luxemburg, Grekland, Israel, Egypten, Zimbabwe, Botswana, Mauritius, Thailand
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Spanien. Grekland, danmark
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat i Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Italien, Frankrike, England, Finland, Åland och Holland.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Sverige, Danmark, Island, Spanien och kanske USA (minns inte om jag gjorde det där).
 

toyboy

Ny medlem
Kön
Man
[red]sverige, norge danmark åland frisco england italien spanien kreta och ibland på flyget därimellan o då vet man ju knappt till vilket land det räknas[/red][/size=2]:D:cool:;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Har gjort det i Sverige, Danmark, Norge, Mexico, England, Tyskland, Tjeckien, Holland, Turkiet och Grekland. Keep up the good work friends!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kul tråd! Jag har gjort det i Norge, Finnland, Danmark, Tyskland, Frankrike Portugal, Kanarieöarna, Turkiet, Ireland....och Sverige.
 

Jhaa

Ny medlem
Kön
Man
Jeg har runket i Sverige (bor i Norge), Danmark, Tyskland, Polen, Kosovo, Serbia og Montenegro, Hellas, Tyrkia, Egypt, Spania, Maroko, Thailand, Laos, Kina og Burma/Mayanmar (faktisk):cool:
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Norge, Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tyskland, Holland, Belgien, USA, England, Frankrike och f.d. Jugoslavien, Italien, Spanien
 
G

Guest

Gäst
Österrike, Cypern, Spanien, Thailand, Trinidad, Grenada, Palm Springs och L.A. -USA, Tyskland, Norge, Sri-Lanka, Moskva-Ryssland, England, Finland, Frankrike 0ch sist men inte minst Sverige.
 
Toppen