Jorden runk på 80 dagar

1986

Medlem
Kön
Man
Har nog bara runkat i Kroatien förutom sverige. Reser inte så mkt heller för den delen.
 
G

Guest

Gäst
Har runkat i/på:

Norge - Danmark - Island - Azorerna - Grekland - Tyskland - England (tror jag) - Sverige.

Kanske är något mer land men det kommer jag inte på nu.
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
England, Tyskland, Finland, Norge, Danmark, Italien, Spanien, Holland, Belgien, Ungern, Schweitz, Österrike, Frankrike, Estland, Grekland, Egypten, USA, Japan, Kina Thailand, Indien
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag kommer inte ihag i vilka länder jag runkat, eftersom jag numera är gift och hinner sällan med att runka eftersom min fru ständigt behöver tillfredställas:cool:.

Men jag har knullat i fäljande länder...

Sverige, Danmark, England, Tyskland, Frankrike, Spanien, Schweiz,Italien, Cypern, Luxemburg, Monaco, Kroatien, USA, Hong-Kong, Singapore, Brunei, Malaysia, Thailand, Mauritius samt Indonesien eftersom min fru är född pa Bali...
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
svergie norge danmark finland tyskland frankrike belgien spanien england skottland portugal (+madeira) estland lettland tunisien marocko canarias lansarote israel
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Sverige, Gotland *S*, Frankrike, Californien, Utah, Ungern, Kroatien, Österrike, Polen, Danmark, Tyskland, Tjeckien, Slovakien och Slovenien...på Ibiza gjorde jag annat.:oops:
 
Toppen