Kåt kvinna träder in

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Nja! Vill se kvinnan bakom ditt alias först. Ingen attraktion inget sex.
Har inga problem med att vara "trevlig" med ett alias som jag klickar med.
Och sista frågan är världens (troligen) äldsta och sämsta raggningsfras.
Det är norm att inte tillhöra normen. För att kunna stå ut från mängden och verka intressant..

Förövrigt en riktig firestarter till trådstart. Lycka till med citerandet;)
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag är den jag vill ha?
Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Jag vill knulla dig. Det är upphetsande också om bara själva sexet är syftet!
Jag vill självklart vara trevlig - men inte bara, jag vill ha pirr också!
Jag är unik, men här är jag nog som de flesta....

Kul frågor!
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Känner det som att, vara trevlig är fint. Att erkänna den sexuella lusten och säga att jag vill knulla dig, känns bra.
Sedan vet jag ju inte att jag är den du vill ha.
Men du känns spännande
 

Jörgen

Medlem
Kön
Man
Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?


Jag bara undrar!

BTW Njut och må gott
Är det du på bilden så knullar jag gärna dig:) Annars bara vara vänner fungerar ju alltid.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?
Svårt att svara på. Vet ju inget om dig alls, inte ens hur du ser ut

Trevlig kan jag allt vara om man blir bemött på samma sätt :)

Jag är nog inte mer annorlunda än majoriteten här på forumet och det är ju alltid extra roligt med en kvinna att ha kontakt med
 
Ålder
40
Kön
Man
Andelen män här i tråden som inte plockar upp Grottans frustration, som sär skriver (sic) till obegriplighet och som inte når metanivån utan tror att det handlade om att svara på en kontaktannons...
 
Toppen