Kåt vid olämpligt tillfälle

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns ju olika anledningar till erektil dysfunktion. En del rent fysiska andra psykiska och även en kombo.
Som läkare tar man det säkra för det osäkra, när man inte hittar uppenbara fysiska anledningar i övriga kroppen, att också undersöka om det möjligen finns förändringar i pungen, som pat kanske inte är riktigt medveten om, eller förstår vidden av, och då gör en heltäckande undersökning. En begynnande cancer är inte alltid helt uppenbar för pat, men kan upplevas som ett odefinierat obehag och påverkar psykiskt. Kläm till lite om de andra strukturer (inte testiklarna alltså) du känner i pungen så förstår du nog varför det kan påverka din förmåga när de utsätts för tryck och stötar i ett retat tillstånd, som inte känns annars än just så.
Kändes inte så behagligt - va´ ??
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
De letar väl efter orsaker som stör.
Det finns ju olika anledningar till erektil dysfunktion. En del rent fysiska andra psykiska och även en kombo.
Som läkare tar man det säkra för det osäkra, när man inte hittar uppenbara fysiska anledningar i övriga kroppen, att också undersöka om det möjligen finns förändringar i pungen, som pat kanske inte är riktigt medveten om, eller förstår vidden av, och då gör en heltäckande undersökning. En begynnande cancer är inte alltid helt uppenbar för pat, men kan upplevas som ett odefinierat obehag och påverkar psykiskt. Kläm till lite om de andra strukturer (inte testiklarna alltså) du känner i pungen så förstår du nog varför det kan påverka din förmåga när de utsätts för tryck och stötar i ett retat tillstånd, som inte känns annars än just så.
Kändes inte så behagligt - va´ ??
Jag läser vad du skriver. Tycker bara det är märkligt att läkaren inte undersökte min pung och testiklar då jag sökte för vikande stånd. Men jag har aldrig hört någon annan vittna om att man undersöker könsdelarna. Självklart kan andra saker påverka, men då har man som regel märkt av att något inte står rätt till.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag läser vad du skriver. Tycker bara det är märkligt att läkaren inte undersökte min pung och testiklar då jag sökte för vikande stånd. Men jag har aldrig hört någon annan vittna om att man undersöker könsdelarna. Självklart kan andra saker påverka, men då har man som regel märkt av att något inte står rätt till.
Det är just det som är det ruggiga, många upptäcker/inser lite väl sent att något illasinnat är på gång. Vid testikelcancer (finns två olika) börjar det som ett obehag. Kan kännas som en tyngd i pungen eller ryggont, utan att man märkt av storleksändring av en testikel. Det finns också en hel del förnekelse i bilden. (Det går nog över...) Givetvis påverkar detta lusten och förmågan också.
Tyvärr får jag säga att läkarna på vårdcentralerrna inte är de skarpaste kvivarna i lådan. Antingen är de ny-exade, gamla o trötta, eller är de invandrare. Dessutom är den tillmätta tiden för ett besök så snålt tilltagen att vill man inte ådra sig ledningens kritik, så hinner man inte vara extra noggrann.
 

DrNize

Medlem
Jag läser vad du skriver. Tycker bara det är märkligt att läkaren inte undersökte min pung och testiklar då jag sökte för vikande stånd. Men jag har aldrig hört någon annan vittna om att man undersöker könsdelarna. Självklart kan andra saker påverka, men då har man som regel märkt av att något inte står rätt till.
Detta var vid ett tredje besök och en privat klinik. De två första besöken hos annan läkare så gjordes det inte.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Gick på Thaimassage för några år sedan och fick efter några gånger en ny massör. Hon sa att jag skulle ta av kalsongerna så de inte blev smorda av massageolja. Bara den känslan att vara helt naken pirrade till lite. Sen blev det inte bättre av (beroende på hur man ser det) att efter hon masserat låren skulle jag vända mig om, hade då fått hårt stånd. Visserligen hade jag handduk över men kuken stack ut en bit. När hon såg det kallade hon på kollegan och det blev ett himmla tjatter på thailändska och kollegan stannade kvar under resten av massagen. Allt lugnades ner sig även mitt stånd men lite pinsamt var det. Gick dit och fick massage några gånger till innan hon slutade.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gick på Thaimassage för några år sedan och fick efter några gånger en ny massör. Hon sa att jag skulle ta av kalsongerna så de inte blev smorda av massageolja. Bara den känslan att vara helt naken pirrade till lite. Sen blev det inte bättre av (beroende på hur man ser det) att efter hon masserat låren skulle jag vända mig om, hade då fått hårt stånd. Visserligen hade jag handduk över men kuken stack ut en bit. När hon såg det kallade hon på kollegan och det blev ett himmla tjatter på thailändska och kollegan stannade kvar under resten av massagen. Allt lugnades ner sig även mitt stånd men lite pinsamt var det. Gick dit och fick massage några gånger till innan hon slutade.

Inget erbjudande om "happy ending"?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gick på Thaimassage för några år sedan och fick efter några gånger en ny massör. Hon sa att jag skulle ta av kalsongerna så de inte blev smorda av massageolja. Bara den känslan att vara helt naken pirrade till lite. Sen blev det inte bättre av (beroende på hur man ser det) att efter hon masserat låren skulle jag vända mig om, hade då fått hårt stånd. Visserligen hade jag handduk över men kuken stack ut en bit. När hon såg det kallade hon på kollegan och det blev ett himmla tjatter på thailändska och kollegan stannade kvar under resten av massagen. Allt lugnades ner sig även mitt stånd men lite pinsamt var det. Gick dit och fick massage några gånger till innan hon slutade.
Hur gick det de sista gångerna du var där? Var det naken och stånd då med? Och kollegan som övervakade?
 

Johan_

Aktiv medlem
Vill höra berättelser om när ni blivit kåta vid olämpliga tillfällen.

Exempelvis som när jag fick för mig att vaxa mig på en salong. Hittade ett ställe i Stockholm som gjorde det på män. Det var något med den varma vaxen, beröringen och uppmärksamheten - jag blev stenhård. Och det blev inte bättre av att tjejen som utförde vaxningen hela tiden var tvungen att hålla om kuken och böja den hit och dit för att komma åt överallt. Till slut var jag helt vimmelkantig av kåthet. När hon efteråt smorde in mig med något slags olja låg jag bara platt på rygg och andades tungt. Det enda jag ville var att få komma, men så blev det inte. Hon log så sött mot mig när jag brottade ned kuken i brallorna och gick därifrån.
Vilken tortyrliknande behandling vill bara komma sedan får man inte förstår att du blev kåt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vilken tortyrliknande behandling vill bara komma sedan får man inte förstår att du blev kåt
Nu har jag iof aldrig varit på någon thaimassage men däremot på 'vanlig' massage. Inte blir jag kåt då och tror inte jag skulle få stånd ändå av att bara bli masserad på vanligt sätt. Däremot om massören börjar dra sig mot skrevet och de mer känsliga och intima områdena så skulle nog min resa sig något....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu har jag iof aldrig varit på någon thaimassage men däremot på 'vanlig' massage. Inte blir jag kåt då och tror inte jag skulle få stånd ändå av att bara bli masserad på vanligt sätt. Däremot om massören börjar dra sig mot skrevet och de mer känsliga och intima områdena så skulle nog min resa sig något....

Varit på olika typer av massage
Sport-, bindvävs-, thai....
Hittills har jag bara somnat...

Blir sån ro i min kropp även om smärtan i bland kan vara outhärdlig vid visa typer av massage
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Varit på olika typer av massage
Sport-, bindvävs-, thai....
Hittills har jag bara somnat...

Blir sån ro i min kropp även om smärtan i bland kan vara outhärdlig vid visa typer av massage
Jag har bara varit hos massör på rekommendation av min kiropraktor och hos naprapat. Där somnar jag inte med den smärtan som de åsamkar.....
Jo, jag har varit hos en privat 'massör' en gång där det gick ut på att avsluta med happy end.
 
Toppen