Kåt vid olämpligt tillfälle

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett olämpligt tillfälle är när jag tröstar någon tjej. Typ kramar dom ifall dom gråter osv. Då kan jag bli kåt. Känner mig dum som fan men inget jag kan styra :LOL:
Du är inte ensam om det. Har själv samma erfarenhet från flera tillfällen. Alltid undrat varifrån den reaktionen kommer.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Du är inte ensam om det. Har själv samma erfarenhet från flera tillfällen. Alltid undrat varifrån den reaktionen kommer.
Man kanske tycker synd om dom, och vill ge dom ett avslappnande knull tiöl exenpel. Spm jag blir kåt på min frus kompis, som inte mår så bra. Bara mina tankar om det hela.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit på thaimassage två gånger mest för att testa. Första gången var hos en utbildad massös som verkligen visste vad hon gjorde. Rätt tryck på musklerna och på rätt sätt. Det roliga var att hon före massagen sa att jag skulle klä av mig men inte hur mycket så jag jag lämnade kalsongerna på. När hon kom tillbaka pekade hon på kalsongerna och muttrade nåt på thailändska så då tog jag av dem. Vilket gjorde att hon blev generad och sprang ut ur rummet fast först pekade på massagebänken.
Sedan hon kom in igen så blev det bra massage och inget happy ending.

Andra gången var betydligt sämre. Istället för en massagebänk så hade de madrasser på golvet. Förvisso ganska trevligt i rummet med levande ljus och sånt. Lade mig naken på madrassen.
Tjejen börjar "massera" vilket betyder att hon smetar ut olja på kroppen utan något tryck över huvud taget. Fortsätter på samma sätt tills hon säger åt mig att vända mig om och börjar smeka framsidan. Kuken reser sig lite såklart och hon säger "400 kr till". Eftersom jag är lite kåt så tänker jag att okej då, det är väl lika bra. Hon börjar runka kuken med totalt ingen inspiration alls samtidigt som hon tittar i väggen på andra sidan. Fortsätter så tills jag två minuter senare tycker att nej tack och avbryter. Ville jag bli runkad av en död fisk så hade jag gått till fiskhandlaren, suck.

Går därifrån dubbelt besviken, dålig massage och superdålig happy end.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Jag låg hemma på morgonkvisten och runkade mitt morgonstånd. Kuken var hårdare och större än någonsin. Då hör jag ett dånande och skramlande utanför huset. Jag inser ganska snabbt att det är sopbilen. Kommer på att jag glömt att köra ut soptunnan. Drar på mig ett par tunna shorts och en t-shirt, hoppar i skorna, springer till soptunnan kutar ut med det till sopbilen, hinner precis fram till bilen och vår söta unga "sopgubbe" som är en tjej med blont fint hår och söta flätor. Vi hälsar och skrattar lite över att jag glömt att köra ut tunnan kvällen innan, igen.
Då ser jag att samtidigt som hon tar tunnan för att tömma den, tittar hon ner på mina shorts, jag tittar ner och ser att ståndet är kvar om möjligt ännu hårdare. Hon tittar på mig med sina stora blå fina ögon och ler, tömmer tunnan och fnittrar lite tittar på kuken igen och hoppar in i bilen och kör iväg till nästa.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag låg hemma på morgonkvisten och runkade mitt morgonstånd. Kuken var hårdare och större än någonsin. Då hör jag ett dånande och skramlande utanför huset. Jag inser ganska snabbt att det är sopbilen. Kommer på att jag glömt att köra ut soptunnan. Drar på mig ett par tunna shorts och en t-shirt, hoppar i skorna, springer till soptunnan kutar ut med det till sopbilen, hinner precis fram till bilen och vår söta unga "sopgubbe" som är en tjej med blont fint hår och söta flätor. Vi hälsar och skrattar lite över att jag glömt att köra ut tunnan kvällen innan, igen.
Då ser jag att samtidigt som hon tar tunnan för att tömma den, tittar hon ner på mina shorts, jag tittar ner och ser att ståndet är kvar om möjligt ännu hårdare. Hon tittar på mig med sina stora blå fina ögon och ler, tömmer tunnan och fnittrar lite tittar på kuken igen och hoppar in i bilen och kör iväg till nästa.
Synd att hon skulle iväg;)
 
O

openmindedXXX

Gäst
Oftast kan jag behärska mig, lite omedvetet dock och det är väl på gott och inte:).
Men jag går i perioder på massage, ofta thaimassage.
Normalt får ivf inte jag stånd eller blir kåt då, men en thaimassage jag ofta o gärna går till. Henne började man ju känna lite och hon mig, hon hade lärt sig vad jag behövde.
Där har det hänt vid två tillfällen att jag fått stånd, ena gången hade handduken glidit ner och kuken tittat fram aldels hård. Men proffsig som hon är, så la hon bara tillbaka handduken.

En annan thaimassage jag testade, där började hon komma lägre o länge mot min pung, när hon masserade insidan på benen. Tillslut så märkte jag hur hon smekte pungen när hon vände o masserade neråt igen.
Sen när jag vände mig om, så hade jag stenhård kuk.
Tänkte är ju inte mkt jag kan gör åt detta. O jag visste ju inte om hon bara testade mig och försökte framkalla mig o bli kåt, eller om det bara var av misstag hon kom åt pungen.
Men väl på rygg, med kuken hård. Så la hon handduken över den, log och tittade på mig. Sen sa hon, du verkar gilla min massage.
Mm, blev bara mitt svar.
Självklart fortsatte massagen mer åt det erotiska hållet. Hon smekte tydligt både pungen o kuken nu, inget runkade utan smek och lite kläm.
Sen åkte handduken bort, och massagen fortsatte i ljumskarna.
Hon stannar upp, ser på mig och frågar, vill du jag ska hjälpa dig?
Gärna blev såklart mitt svar.
Mer olja över min kuk, sen tog hon av sig tröjan så jag fick se hennes bröst.
Runkade kuken par drag, sen började hon suga den.
Tog mod till mig o klämma o smeka brösten.
Allt slutade med jag kom i rejält sprut, hon log o skrattade..du sprutar mycket.
Sen fortsatte massagen sista 15min.
Detta hade jag inte alls väntat mig, och hon tog alla initiativen.
 
Toppen