kan inte spruta

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Jag har ett problem jag kan nämligen inte spruta.Jag är nämligen ganska ung så det kanske kommer med åldern?Men hur ska jag göra för att kunna spruta?
 

mad_sug

Ny medlem
Kön
Man
Int ede nogo farlit jag är 13 år gammal och jag kan inte heller "spruta"
det bara rinner lite...
Men om det inte kommer någonting alls så är det kanske nogo fel eller så är ni inte bara utvecklade tillräckligt ennu... ;)

Push it hard!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Man kan få sperman att spruta ut från kuken om man just före utlösningen kniper om ollonet för ett par sekunder och sedan släpper taget. Det gör att sperman samlas i urinröret med tryck och då man släpper trycket omkring ollonet så bara sprutar den ut, som i porrfilmer faktiskt. Men en förutsättning är att man före inte har runkat på sådär en tre dagar, spermans mängd är då rikligare. Annars bara liksom rinner den ut.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det kommar i alla fall sperma, eller hur?
För alla killar sprutar det inte ut med tryck utan det blir mer så att det rinner.
Men man vet ju aldrig, det kan ju bli bättre när ni blir äldre.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag var nog runt 17-18 innan det började spruta med "tryck" så att säga. Jag kom första gången när jag var 12 tror jag

Keep on going!!
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Jag är 13 nu och de har börjat spruta lite men inte nått sånt där över 1 m :p typ nån cm, ibörjan när jag var typ 11 kom de ingenting de bara kändes
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Det är olika,. men min kuk har nog inte vuxit på 2 år tror jag, o jag e 20 nu.. för övrigt fick jag mitt riktiga "sprut" vid 13 års ålder, men jag trodde också det var ngt fel innan det kom, ta det lugnt o vänta istället o bli possitivt överaskade.

___________
Stay hard!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by den_unge

en till fråga bara:Varför får jag skuldkänslor efter jag onanerat?
Det har nog alla, tills man lärt sig att hantera känslan av att all kåthet bara försvinner på ett ögonblick. Man känner sig som nån pervers idiot när man sitter där med ballen i handen, och kan inte riktigt förstå varför i helsike det var så kul nyss.
Det tog mig själv ganska lång tid, och jag kan fortfarande känna mig rätt fånig efteråt, men nu vet jag ju i alla fall att den känslan kommer infinna sig, så man är förberedd liksom.

Det man har gjort är ju att falla offer för ett begär som ligger utanför det planerande och logiska tänkandet, dvs apan inom en råder. Och det är väl egentligen inte så konstigt att man känner skuld efteråt, eftersom man "inte kunde hålla sig" från att tillfredsställa sig, som ett djur.

Men kör på bara, det finns inget att skämmas över. :cool:
 
Toppen