kan inte spruta

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag kan bara tala för mig själv, men jag får fortfarande skuldkänslor efter att jag runkat. Är 35 år och började runka vid 10. Det är liksom 25 års runkande och ändå skudkänslor. Men som tidigare inlägg så är man ju medveten om det, och skall man vara ärlig så vad är det att ha skuldkänslor för. Det är ju ändå väldigt vanligt att runka, det bekräftar ju denna hemsidan!!

Hur länge kuken växer kan jag inte säga, mer än att jag mätte min första gången när jag var 10-11 år sådär och då var den 8 cm. Sen vid 14-15 år så tror jag den var omkring 13 cm. Nu är den 17 cm ungefär. Den längden har jag haft sedan 18 år iallafall

Keep on going!!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
ang. skuldkänslor så har Kuken så rätt,, det är precis som han skriver.
Personligen hade jag också skuldkänslor när jag var yngre, dom försvann helt spårlöst i tidiga tonåren :D

___________
Stay hard!
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Samma här, det dröjde tills jag var 14 innan det kom någon sperma, så ni 13-åringar var inte ledsna över att det inte sprutar, det kommer det kommer. Alla är vi olika och en del av oss mognar lite senare, vilket bara är en fördel.
 

Hiphop

Ny medlem
Kön
Man
Mad Sug är addad har väl inte så mycket att säga har redan fått svar på mina frågor som jag tänkte ställa när jag såg ämnet på tråden

Tomten från Underlandet
 
Toppen