Kan man räkna onani som sin friskvårdstimme?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut!
En timmes nakenhet och egen njutning. Onanera i lungt tempo och slutligen komma efter ca 60 min är en utmärkt "friskvårdstimme"
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
knulla min 21åriga kollega skulle ha varit den bästa friskvårdstimmen, hon är så otroligt läcker så stora fasta teen bröst
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Men absolut ! Ta upp det och gör avdrag i deklarationen. Glöm bara inte att redovisa vad avdraget gjorts för. :p
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Borde ju vara självklart :), både fysiskt ansträngande samt bra för välbefinnandet. Klart bästa motionen, kan lätt köra i 4 timmar, och det bör ju bränna en hel del kalorier.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det fina med mitt friskvårdsbidrag på 5000 kr är att jag kan spendera hela summan efter behag så att säga ;) Fritt tolkat av mig
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Behöver du inte visa upp kvitto? Det har både jag o frun behövt göra på våra jobb...
Mitt gym vill ha kvitto och min zumbaklass vill ha kvitto. Mitt massageställe vill ha godkännande från min arbetsgivare och det får de.

Jag kanske inte har berättat att min arbetsgivare tillhör dem som tecknar privata sjukvårds och tandvårdsförsäkringar!
Det sticker i ögonen på de flesta men så är det
 
Last edited:
Toppen