Kan man räkna onani som sin friskvårdstimme?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kvitton på onani?
Jag inser att jag måste ha hamnat lite fel i tänket här.

Kvitton på onani skulle vara både pinsamt och helt ogenomförbart.
Men ingen vet ju vad jag gör med min massör ;)
Men tråden handlar ju om onani som friskvårdstimme, så jag såg det som väldigt svårt att skriva ut ett kvitto...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Men tråden handlar ju om onani som friskvårdstimme, så jag såg det som väldigt svårt att skriva ut ett kvitto...
Ja du har rätt! Feltänkt av mig! Jag fastnade på orden att ta hand om sig själv kopplat till friskvård.
Sedan kom jag att tänka på vad som sker under min massagetid och då kände jag för att svara i den här tråden ...
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Men man kan ju alltid testa lämna in ett kvitto på en dildo eller en Fleshlight som utlägg för att kunna genomföra en friskvårdstimme. Vore kul att se ekonomiavdelningens reaktion! :LOL:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Men man kan ju alltid testa lämna in ett kvitto på en dildo eller en Fleshlight som utlägg för att kunna genomföra en friskvårdstimme. Vore kul att se ekonomiavdelningens reaktion! :LOL:
Min senaste dildo kostade $ 312.80 plus 950 kr i tull och då räcker inte friskvårdbidraget. Min fråga med inskickat kvitto till ekonomiavdelningen skulle vara om det går att fördela dildokostnaden på två år:X3::LOL:
 
Toppen