Kille som suger sig själv

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag lyckats hålla mig o inte titta på denna kille i typ en vecka, men nu pallade jag bara inte längre! Var bara tvungen att kolla! Mmmmm...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
roligt att det glädjer dig pussy....

själv såg jag inte riktigt det underbara med just filmen, visst hade det varit skönt o lite roligt o kunna det själv mer än bara kunna slicka på den men gäller det bara film ser jag ju hellre på hur en kvinna leker med killens kuk på samma sätt.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
roligt att det glädjer dig pussy....

själv såg jag inte riktigt det underbara med just filmen, visst hade det varit skönt o lite roligt o kunna det själv mer än bara kunna slicka på den men gäller det bara film ser jag ju hellre på hur en kvinna leker med killens kuk på samma sätt.

Killen ser inte märkvärdig ut o hans kuk är halvslak, men det är oerhört upphetsande att se hur han sluter sin mun om den! Jag är bara så himla avundsjuk!!!
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Killen ser inte märkvärdig ut o hans kuk är halvslak, men det är oerhört upphetsande att se hur han sluter sin mun om den! Jag är bara så himla avundsjuk!!!

Jag blir inte speciellt kåt av filmen, men jag blir däremot väldigt kåt av att läsa att DU blir kåt av filmen :)
Jag kunde få in ollonet i munnen när jag var typ 16 men nu är jag stelare samt mer muskulös så det går inte längre. Och rent sexuellt är det mkt skönare att runka :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är det? Det hade jag inte trott.. Det borde ju vara helt idealiskt att både kunna runka o suga sig själv, tycker jag! :)
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Är det? Det hade jag inte trott.. Det borde ju vara helt idealiskt att både kunna runka o suga sig själv, tycker jag! :)

Om en tjej tar den i munnen är det givetvis skönare än om man runkar själv... just känslan när munnen sluter sig runt kuken och sen hur tungan stimulerar ollonet... Men den lilla oralsex jag gav mig själv var inte så givande... då funkade handen bättre för mig :)
Men det ultimata är så klart en tjej som både runkar och suger samtidigt... SHIT vad sugen jag blev nu... [:0]
 

j.anne

Medlem
Kön
Man
hmm nja jag låter nog en tjej få suga av mig i stället, skulle tror att det är lite skönare
 

smaragd

Ny medlem
Kön
Kvinna
E den länken till en gratis sida? Är ganska försiktig med vilka sidor jag går in på.... Väldigt nyfiken på vad det är som får er att bli så kåt av att se ;)
 
Toppen