Kiss o onani, hur kan man kombinera?

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller inte på med blöjor eller att kissa över mig själv i duschen, däremot går jag igång på att runka när jag är riktigt kissnödig, det har jag gjort sedan jag var liten pojke, orgasmerna blir mycket starkare då. Jag brukar dricka massa vatten så att det trycker på ordentligt, sen runkar jag riktigt långsamt och länge med glidmedel tills jag är på gränsen mellan att kissa på mig och komma. Då blir orgasmerna helt magiska, jag kommer liksom med hela kroppen på ett sätt som knappt går att beskriva.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Det händer att jag kissar på mig i duschen eller badkaret med. Gillar även att kissa ner mig ute på sommaren. Gärna i träningskläder. Härligt att ställa sig någonstans och känna hur det värmer när kisset rinner ner för benen eller att lägga sig ner och ta fram kuken och duscha sig med kiss.
Bra att drica mycket innan och kissa en gång innan man sätter igång så smakar och luktar kisset nästan ingenting.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det händer att jag kissar på mig i duschen eller badkaret med. Gillar även att kissa ner mig ute på sommaren. Gärna i träningskläder. Härligt att ställa sig någonstans och känna hur det värmer när kisset rinner ner för benen eller att lägga sig ner och ta fram kuken och duscha sig med kiss.
Bra att drica mycket innan och kissa en gång innan man sätter igång så smakar och luktar kisset nästan ingenting.
Men det är väl smaken man vill komma åt? Annars kan man lika väl dricka vatten. Jag tänder inte på att dricka piss, men pissar ibland på mina fingrar och slickar/suger sedan på dem, bara för att känna smaken
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
HM! Och detta räknas inte som kink eller?

Blir lite nyfiken på varför Kvinnlig Onani är så uppstyrt medans allt annat verkar passera lite hipp som happ

OBS Detta är ingen kritik bara ren och skär nyfikenhet om vilka ämnen som tillhör och inte tillhör i detta sköna forum
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vi har en mod @challe och han är säkert överhopad av att behöva städa i felplacerade trådar.
Jag tillhör dem som belastat @challe med städuppgifter
Moderaterna läser inte alla trådar. Det är därför administratören i sin outgrundliga vishet har införskaffat en programvara med en liten finess. Alla kan anmäla felplacerade trådar för att uppmärksamma sagda befattningshavare om det misstänkta missförhållandet.
 

trygve

Medlem
Jag har inte vågat berätta om mitt sexuella intresse kring piss för min sexpartner så i brist på sällskap brukar jag leka med mig själv. Och då kissar jag på mig själv i duschen/badkaret, siktar på bröstet och ansikte med öppen mun ;). Ibland brukar jag värma upp ett glas och pissa i det för att sedan dricka under onani. Tycker det är mycket godare när det är ljummet än vad det är kallt. Ljummet piss smakar underbart!
 
Toppen