Kiss o onani, hur kan man kombinera?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag spottar inte ut. Jag ser till att ha druckit mycket vatten innan och då är det otroligt upphetsande att svälja :love:. I fantasin är det naturligtvis snygga och smarta milfar som kissar i munnen på mig:X3:
För mig räcker det med smaken. Sväljer sällan. Det räcker med en handfull att doppa hela tungan i så att man får smaken i munnen. Dock inte på morgonen, den är för stark...
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Någon gång har jag lyckats få utlösning i samband med att jag pissar efter ha runkat i flera timmar. Det är en härlig upplevelse. Men att man inte kan pissa vid stånd håller jag inte med om. Det kan jag. Jag får bättre tryck just när jag pumpar till med utlösningsmuskeln. Det riktigt fräser till i pisstrålen. Jag har även pissat med kuken inne i fittan. Härligt när det rinner ut på oss båda.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni kanske har sett min kissfilm redan men så här händer det att jag gör om jag är riktigt kåt och sugen på kiss:X3:
https://www.erome.com/a/1RFeyztf
Har testat detta men gillar även att känna värmen av pisset på mage och bröst innan jag blött ner mig med duschen, men klart att en och annan stråle letar sig lite högre upp, gissa vart.:p
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmm!! Gör mig jätte kåt. Kissar ofta på mig själva på golvet på toaletten, duschen. Kissar i blöjor. Har på mig blöja när jag handlar eller på offentliga platser. Har kissat i byxorna några gånger med, så andra har set mina våta byxor. Gjorde mig enormt kåt. Kunde spruta utan röra kuken.
 

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmm!! Gör mig jätte kåt. Kissar ofta på mig själva på golvet på toaletten, duschen. Kissar i blöjor. Har på mig blöja när jag handlar eller på offentliga platser. Har kissat i byxorna några gånger med, så andra har set mina våta byxor. Gjorde mig enormt kåt. Kunde spruta utan röra kuken.
Underbart att bara få kissa . gillar att kissa i blöja till den är överfull
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
jag gillar det mycket att kissa på sig. Är jag i duschen så händer det all att jag kan kissa på mina ben. Tar jag ett bad, så lägger jag mig i karet innan jag tappar upp vatten, och låter blåsan tömma sig över mitt bröst och ansikte. Min dröm är ju att få en kvinna att stå över mig och kissa på mitt bröst och över min kuk :love:
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm härlig film.Brukar göra likadant,så gott att bli helt blöt och få det i munnen.Gillar att dricka det.Brukar passa på att smaka på fruns nykissade mus....blir galet kåt av det.
 
Toppen