Kiss o onani, hur kan man kombinera?

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ibland har det hänt att jag lyckats.
Är man riktigt kissnödig och börjar runk, så kan det vara sexigt o skönt o kissa och sen fortsätta till man sprutar.
Men tycker oftast att kånslan o vara kissnödig försvinner när man är kåt. Men då blir man ju sjukt kissnödig efter man fått orgasm:)
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade ju gärna sett att han tog hennes kiss i munnen också, det hade jag gjort iaf:p. Men härligt med lite kisslekar.
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland har det hänt att jag lyckats.
Är man riktigt kissnödig och börjar runk, så kan det vara sexigt o skönt o kissa och sen fortsätta till man sprutar.
Men tycker oftast att kånslan o vara kissnödig försvinner när man är kåt. Men då blir man ju sjukt kissnödig efter man fått orgasm:)
Då kan du först spruta satsen och sedan kissa i munnen på din partner. :giggle:
 

Joerg

Medlem
Kön
Man
Skulle vara härligt att hitta nån likasinnad som gillat att kissa på sig själv. Skulle gärna visa och se i Cam. Krävs dock lite planering:) mycket dricka innan. Någon som är på så bestämmer vi en tid?
 

poiu46x

Medlem
Kön
Man
Är på hotell sambon ör i duschen.
Kan inte låta bli att kissa i en mugg och dricka det, blir så kåt av det.
 

vlt

Ny medlem
Ligger på golvet i duschen och låter härligt varma strålar träffa mitt aniskte samt öppna mun och sväljer givetvis.
Därefter, så runkar jag av mig för att därefter slicka i mig den salta varma sperman...
Helt underbart..
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Har i min ungdom lekt mycket piss-lekar med både tjejer och killar. Några runkkompisar som jag brukade kolla porr med I gymnasiet. Vi satt med kukarna i handen, runkade, gned och pissade på varandras kukar. En gymnasiekompis stödperson (kvinna i 50-års åldern) satt med oss och kollade porr några gånger när vi var ensamma hemma och hon hade hällt i sig några flaskor vin. Pissade på hennes fitta en gång och hon pissade på min kuk en annan gång.
Det är riktigt skönt att runka när man blir pissad på kuken. Stod vi en pissoar på en tågstation i Budapest en gång. Massa folk och trångt vid pissrännan. Hade snubbar på var sida om mig och det stänkte ordentligt med piss på min kuk. Blev så kåt och hård och drog därifrån
 
Toppen