Kissar ni i duschen tjejer?

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Hmmm, haha ja det kan man väl inte säga annat om än att det händer nån gång mellan varven, inte av nån anledning mer än att jag kanske råkar bli väldigt kissenödig just då.
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
ja det händer och jag har rannsakat mig själv att det händer oftast när jag är kåt då jag går igång på det. fina orgasmer av kissnödighet blir det... *rodnar*
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Är förvisso ingen tjej,fanns ingen ssånn fråga vad jag kunde se på killsidan,men jag var sugen att svara på den bara,hoppas ingen misstycker. Jag tycker attvarför ska man gå på toaletten för att blöta ner både golv och ring när pinket bara går att spola bort. ja släpper efter när jag står i duchen.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Absolut inte! Har gjort det en gång o då luktade det kiss i flera dgr inne på toan- änfast jag sprutade vatten typ hela tiden i duschen. Eft det - aldr mer!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
oj, jo det händer väl...
Men att det luktar piss länge det förstår jag inte, oftast har man ju något som döljer det, typ schampot som luktar gott, eller om det är så att det sitter kvar så finns det ju sånna där man sprutar ut i luften så det luktar gott på toan igen. Och det använder man väl lite nu och då ändå så. :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
oj, jo det händer väl...
Men att det luktar piss länge det förstår jag inte, oftast har man ju något som döljer det, typ schampot som luktar gott, eller om det är så att det sitter kvar så finns det ju sånna där man sprutar ut i luften så det luktar gott på toan igen. Och det använder man väl lite nu och då ändå så. :)


Instämmer helt:)
Dessutom är friska njurar och ett väl tilltaget vattenintag, en ganska bra garant för att kisslukten inte skall vara för påträngande;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut inte! Har gjort det en gång o då luktade det kiss i flera dgr inne på toan- änfast jag sprutade vatten typ hela tiden i duschen. Eft det - aldr mer!

Luktade kiss i flera dagar?
det som slår mig då är att då borde det alltid lukta kiss på din toa, i holken där kissar man ner i vattnet sedan spolar, i badkaret kissar du samtidigt som du spolar och då borde det ju sköljas bort fortare, eller så är det så enkelt att ditt avloppsrör läcker ut vattnet under badkaret på golvet och får ligga där o torka in.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...

Fan pussy... Jag börjar tro att du enbart är ute efter att provocera...

Grattis! Du är bland de bästa jag har träffat på, och det vill inte säga lite, skall du veta;)

Du kanske skulle testa med att rensa rören - i avloppet;)

Det räcker inte med att "städa", om du vill slippa avloppslukt;):)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...

Fan pussy... Jag börjar tro att du enbart är ute efter att provocera...

Grattis! Du är bland de bästa jag har träffat på, och det vill inte säga lite, skall du veta;)

Du kanske skulle testa med att rensa rören - i avloppet;)

Det räcker inte med att "städa", om du vill slippa avloppslukt;):)

provocerar som vanligt, får väl ingen annan uppmärksamhet:D
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...

Fan pussy... Jag börjar tro att du enbart är ute efter att provocera...

Grattis! Du är bland de bästa jag har träffat på, och det vill inte säga lite, skall du veta;)

Du kanske skulle testa med att rensa rören - i avloppet;)

Det räcker inte med att "städa", om du vill slippa avloppslukt;):)

provocerar som vanligt, får väl ingen annan uppmärksamhet:D

:Dhehehe
 

mozaki

Ny medlem
Kön
Man
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...

Jag kan inte påstå att jag direkt njuter av att kissa i duschen! Det handlar mer om att rinnande vatten kan göra att man blir kissnödig och då känns det inte nödvändigt att hålla sig.

Eftersom kisset blandas med duschvattnet och duschcremen känns det inte ens ofräscht. Men det är ju bara vad jag tycker;)

Jag skulle förstås inte ha något emot att bli sexuellt upphetsad av att kissa i duschen men så är icke fallet[}:)];)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...

Jag kan inte påstå att jag direkt njuter av att kissa i duschen! Det handlar mer om att rinnande vatten kan göra att man blir kissnödig och då känns det inte nödvändigt att hålla sig.

Eftersom kisset blandas med duschvattnet och duschcremen känns det inte ens ofräscht. Men det är ju bara vad jag tycker;)

Jag skulle förstås inte ha något emot att bli sexuellt upphetsad av att kissa i duschen men så är icke fallet[}:)];)

håller med...visst händer det att även jag gör det.;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...

Jag kan inte påstå att jag direkt njuter av att kissa i duschen! Det handlar mer om att rinnande vatten kan göra att man blir kissnödig och då känns det inte nödvändigt att hålla sig.

Eftersom kisset blandas med duschvattnet och duschcremen känns det inte ens ofräscht. Men det är ju bara vad jag tycker;)

Jag skulle förstås inte ha något emot att bli sexuellt upphetsad av att kissa i duschen men så är icke fallet[}:)];)

håller med...visst händer det att även jag gör det.;)

:D Det måste väl betyda att även kvinnor är primitiva - som djur;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är en uppenbarligenriktigt primitiv och ofräsch person - kissar i duschen då och då - både för att jag är kissnödig och för att jag njuter av det, fysiskt och sexuellt!

För övrigt vill jag passa på att klämma in en kommentar här att jag inte riktigt känner igen mitt Onanera.se - i tråd efter tråd ser jag rejäla fördömanden av andras tankar, drömmar och åsikter! Djupt tragiskt tycker jag, som har njutit så mycket av att få ta del av er, om än på distans. Jag har full förståelse för att man inte kan dela allas "fetischer" - men därifrån till att uttala sig negativt och födömande anser jag personligen steget vara väldigt långt.......
 
Toppen