kissnödig

  • Thread starter SonPari -LÅST-
  • Startdatum

moohaa

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
haha, jag förstår... nu börjar jag se dig framför mig... Sorry att jag skrattar... kan tänka mej att det inte var så himmla skoj just då!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Hahaha ja kände när ja började komma att detta går nog åt helvete :p Men orgasmen man fick :| Snacka om tusen gånger kraftigare än en vanlig

Anti-spamfilter
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
Tjohoooooo!!! Jag fattar precis vad di skriver... jag känner igen känslan!!! 8-O
 

ande

Ny medlem
Kön
Man
Precis så är det för mig med!
Brukar hålla mig ganska länge och se fram mot en skön stund med helt sjukt skön orgasm!!![:) Det blir lätt en vana med såna orgasmer, så det har blivit mycket kissnödighet för mig...
Ibland för mycket, har suttit på nattbussen och nästan sprängt blåsan...
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker absolut att ollonet blir känsligare om man är mycket kissnödig, men jag tycker också att det blir bra mycket svårare att få orgasm. Vill man hålla ut länge är det säkert toppen men jag kommer mer än gärna när båda börjar bli nöjda istället för inte alls..

Har hänt att jag påbörjat, sprungit ner och kissat för att sedan fortsätta, lite krångligt bara.

Hur upplever kissnödiga tjejer penetration, ökar stimulin då också eller känns det bara obehagligt?

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jo, absolut! Men bara lite kissnödig, annars kan det gå illa ;)
Skönt att bara ligga på mage och trycka sig lite mot madrassen. Det kan få mig hur kåt som helst!
 

Phobia

Ny medlem
Kön
Man
Jag skiljer mig visst från mängden. Jag ser alltid till att blåsan är tömd innan jag onanerar. När jag är kissnödig blir orgasmen för dämpad.

åh, vad skönt
 

arne_h

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by moohaa

Definitift! Lite kissnödighet hetsar upp! Inte för mycket! Inte så att man blir tidspressad! Men lite sådär kittlande, läskande... och så små kisssprut... inte kissa ner, bara små blötvarma skvätt!!! - Ååååååh!

Dette vil jeg se - smake...:)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag blir väldigt känslig när jag är kissnödig, så orgasmen blir skön och kraftig. Däremot så går hela min mekanism i baklås när jag runkar, så jag kan definitivt inte runka och kissa samtidigt (manlig simultankapacitet ni vet) utan jag är tvungen att vänta till en lång stund efter orgasmen innan jag kan kissa igen.
 

kinkydream

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan bli kåt bara av att vara kissnödig... Men sedan har jag ju också en hemlig fantasi om att testa wetsex! Något som är härligt är att vakna på morgonen och vara kissnödig med stenhårt morgonstånd... Då bara MÅSTE jag runka lite! :D
 

sexy_me

Ny medlem
Kön
Man
För mig är det så att min fitta blir ännu känsligare när jag är kissnödig när jag har sex eller onanerar!!1 Det är hur skönt som helst!!! Blir lite extra pirr!!! :p
Puss :oops:

Alltid Kåt!!! :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm
Låter som att nån skulle vilja slicka din kåtsvullna fitta då
sakta, mjukt & retsamt, från klittan över dina känsliga läppar till dit trånga hål...

Originally posted by sexy_me

För mig är det så att min fitta blir ännu känsligare när jag är kissnödig när jag har sex eller onanerar!!1 Det är hur skönt som helst!!! Blir lite extra pirr!!! :p
Puss :oops:

Alltid Kåt!!! :p



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm
Stygga flickor behöver alltid lite extra uppmärksamhet....
Har du varit snäll? Sexy_Me?




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Helt övertygad att du varit en stygg flicka!
som behöver lite xtra uppmärksamhet...

Originally posted by sexy_me

doch>>>> enligt mig själv har jag varit en snäll flicka... men man vet ju int vad du tycker?!?!? :p

Alltid Kåt!!! :p



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Passar inte tonen. hoppa ut igen!
det e just vad det är: onanera.se!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Sexy_me låter skönt. vill gärna slicka din fitta och röv, vill du får du kissa på mig. Har inte provat wet ännu men blir kåt av tanken på det
 
Toppen