kissnödig

  • Thread starter SonPari -LÅST-
  • Startdatum

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mina

Jo, absolut! Men bara lite kissnödig, annars kan det gå illa ;)
Skönt att bara ligga på mage och trycka sig lite mot madrassen. Det kan få mig hur kåt som helst!

Förvånar mej. Detta med din frivilliga ransonering till bara lite kiss i blåsan. Det brukar ju vanligen heta att kvinnans välfyllda blåsa alltid ger lust.

Kisset ger en längtan efter sex som är svår att styra. Ett besök på toa för att tömma brukar ordna saken. Den kåta kvinnan kan sedan åter röra sig normalt utan att väcka skarpögda personers intresse.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Nja, jag tycker nog faktist att det är lite obekvämt att vara kåt och kissnödig på samma gång. Så det är väl bara att gratulera er som tycker det är skönt. För nog vaknar väl dom flesta lite kissnödiga på morgonen ; )
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tonher

Nja, jag tycker nog faktist att det är lite obekvämt att vara kåt och kissnödig på samma gång. Så det är väl bara att gratulera er som tycker det är skönt. För nog vaknar väl dom flesta lite kissnödiga på morgonen ; )


Gällde kvinnor!
 

StinaK

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med om att orgasmen blir mkt mer intensivare om jag är lite kissnödig:p Däremot behöver jag aldrig oroa mig för att jag ska kissa på mig när det går, antar att min kropp får annat att tänka på då:D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vad vill du?
vill du bli min lilla bitch? tyvärr du faller utanför mina preferenser!
Originally posted by Playboy

Doc H, du har ingen tjej, eller hur?

Förövrigt håller jag med rumparumpa...


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

mhmmm
Låter som att nån skulle vilja slicka din kåtsvullna fitta då
sakta, mjukt & retsamt, från klittan över dina känsliga läppar till dit trånga hål...

Originally posted by sexy_me

För mig är det så att min fitta blir ännu känsligare när jag är kissnödig när jag har sex eller onanerar!!1 Det är hur skönt som helst!!! Blir lite extra pirr!!! :p
Puss :oops:

Alltid Kåt!!! :p



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!

Du verkar fullkomligt normal...
 
Kön
Man
Om blåsan inte är tom är den ju utvidgad, vilket utövar tryck på prostatakörteln. När prostatan sväller vid upphetsning blir det ännu tajtare för den, vilket ofta ger en intensivare njutning.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Synd, Playboy, att du tycker att detta e ett tråkigt forum & att du måste klanka på våra preferenser.

Jag e fullständigt normal, på ytan, jag är mannen som bor granne med dig, jag e jobbekompisen, jag e killen du springer förbi på ICA...
ta dig samman & ha kul!


Smisk, Känslan som sitter i!
 
Toppen