knullat en tjej med en polare eller tittat på o runkat?

Dionysos

Ny medlem
Kön
Man
Har någon haft trekant med sin polare någon gång? Själv knullat eller du bara tittade på?
Har själv inte varit med om det men skulle gärna, tycker det e häftigt om man som polare kan visa sig naken eller ha sex med en brud tillsammans.....;)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Har någon haft trekant med sin polare någon gång? Själv knullat eller du bara tittade på?
Har själv inte varit med om det men skulle gärna, tycker det e häftigt om man som polare kan visa sig naken eller ha sex med en brud tillsammans.....;)

Beror väl på om du räknar en tjejkompis som en "polare"... I så fall JA.
Både tittat på när hon haft tjejsex och varit med dom och lekt...
Räknar du även ifall man har en kompis (av samma kön) som ligger och "sover:oops:" i samma säng som man har sex,
så är det JA på den frågan också...
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag har haft trekant med en kompis. Tjejen som vi knullade var också vår kompis.
Så alla kände ju alla kan man säga. Men det var VÄLDIGT trevligt.
Hon sög av mig medans kompisen knullade henne och tvärtom. Riktigt porrig trekant vart det. Om nån vill meta ver om denna stund så får ni skriva
;)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Japp, jag har knullat några tjer med min bästa polare. Det är superläckert när man ser och hör hur tjejen njuter och känner sig väl omhändertagen av två killar samtidigt. Jag blir jävligt kåt när tjejen ger sig hän och bara vill ha mer och mer av oss båda. En extra krydda är närheten och vänskapen med polaren. Vi bli ett tvåmans-team som måste göra allt för att tjejen ska få det hon vill. Det blir ett projekt av det hela och på vägen är vi två som ett och samma. Inget är tabu.
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Japp det har jag vartit med om. Jag kom hem till en kompis varpå de ligger och håller på med förspelet. Jag säger att jag kan komma tillbaka senare men de säger att jag kan komma in vilket jag också gjorde. Redan när jag hade satt mig ner så hade jag stånd så jag tog fram den och började runka. Efter en liten stunds knullande slängde de en kondom till mig och frågade om jag ville knulla henne. Självklart ställde man upp på det!!! Jag knullade henne bakifrån samtidigt som hon sög sin kille.
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Japp, blivit knullad av killar som varit polare...
Kul som fan, ger en extra krydda.

Senast med en ex-kille och en av hans polare jag varit jävligt tänd på...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp, både med flickvän + en polare och även trekant med en polare o hans tjej
grymt tändande:p
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Av erfarenhet är det inte bra att släppa in en tredje part om ni är tillsammans.
Jag och min fru ville piffa upp sexlivet lite grann för ett år sen på våren och bjöd in min kompis att ha sex med min fru medans jag titta på. Det kändes allt bra eftersom vi båda va med då på det, hon tyckte om det väldigt mycket. Vi hade pratat om det före att det skulle bli bara den ggn.
MEN så blev det inte utan min fru åkte 9 mil till min polare efter nåra veckor utan att berätta för mej o hade sex med honom. Det kändes inte alls bra för jag klassar det dom otrohet.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig är det ngt som jag kan fantisera om men aldr skulle göra. Jag tror inte på att man i ett förhållande ska bjuda in ngn annan - det funkar inte för mig. Blir spyfärdig av bara tanken. I så fall skulle det kanske vara två killar som man ej var tillsammans med MEN det skulle jag aldrig våga! Tror jag skulle känna mig som en hora... Nej, så det där får förbli en fantasi för mig. Tror inte att man nödvändigtvis ska förverkliga alla sina fantasier. Är rädd för att de inte är lika bra irl...
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
För mig är det ngt som jag kan fantisera om men aldr skulle göra. Jag tror inte på att man i ett förhållande ska bjuda in ngn annan - det funkar inte för mig. Blir spyfärdig av bara tanken. I så fall skulle det kanske vara två killar som man ej var tillsammans med MEN det skulle jag aldrig våga! Tror jag skulle känna mig som en hora... Nej, så det där får förbli en fantasi för mig. Tror inte att man nödvändigtvis ska förverkliga alla sina fantasier. Är rädd för att de inte är lika bra irl...

Varför dö nyfiken? ;)
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
Har någon haft trekant med sin polare någon gång? Själv knullat eller du bara tittade på?
Har själv inte varit med om det men skulle gärna, tycker det e häftigt om man som polare kan visa sig naken eller ha sex med en brud tillsammans.....;)

Tittade när min polare knullade jag stod i dörren å runka tjejen tittade på mig. Men han märkte inget prutade i min han då log hon..
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tog en kille i röven, med en kompis som satt naken i sängen brövid och runka medan. De kändes hett!

Sen har jag och tre andra kompisar stått och tittat på när en fjärde polare tryckte en brud. Men de va de ju ingen av dom två som egentligen gick med på. :p
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Jag har knullat en brud på en fest samtidigt när min polare knullade en brud på soffan i samma rum, full och galen, själv hade jag bara tid att bry sig om mitt eget ligg. Men visst är det nice


/Kristofer
 

blondchic

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukade kolla på då min kompis syster knullade sin kille. Från ett gömställe i deras villa. Hon bar skitläcker!!
 
Toppen