Komma på sin partner mad att onanera

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
J

Joyrider

Gäst
Hej alla!:)

Ny här, trevligt forum. Kille 27, Skåne, jo jag "kom på" min f.d ganska ofta men det gjorde inget eftersom vi var väldigt close o pratade om nästan allt. Hon ville nästan bli upptäckt ibland tror jag.... Jag lekte då ofta lite "sträng" (som en lärare typ) och sa "men Jenny då... vad haaaar du gjort", att hon varit en stygg flicka liksom, hon blev kåt av det. Vi onanerade rätt ofta tillsammans i sängen som alternativ till vanligt sex, jag höll min hand över hennes och kände på det sättet hur hon gjorde det skönt för sig, och kunde ta efter rytm och tryck liksom.
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig kommit på min man med att runka, men jag brukar be honom göra det inför mig. Däremot så har han kommit på mig flera gånger, ibland får jag fortsätta för mig själv, ibland vill han bara titta...men det brukar sluta med att jag får be honom sätta på mig. Vi har ett väldigt öppet förhållande så han vet att jag tillfredsställer mig själv ofta...
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag vet ju var min fru har sina dildos. Jag har lagt dem så att jag kan se om hon har använt dem. Det är mycket upphetsande att märka när hon gjort det. men hon skulle tyvärr inte erkänna det heller så jag säger inget om det. Njuter bara av tanken på att hon gjort det!
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
MYCKET nära får man säga, mums.

själv vaknade jag vid en eftermiddagstupplur av att jag hörde videon(vhs)
ett band sattes in.sen var det knappt nåt ljud på, jag smög upp o där satt min ex sambo och onanerade i soffan,jag stod kvar i hallen o smygtittade samtidigt som jag runkade.
 

Vikingen

Ny medlem
Kön
Man
Jag lägger mig ibland före min fru och när hon lägger sig så är det inte alltid jag somnat men det visar jag inte. Eftersom hon tror att jag sover så brukar hon smeka mig ovanför täcket och givetvis får man stånd och då börjar hon onanera själv. Detta började för ett par veckor sedan och händer de flesta kvällar (eftersom jag gärna lägger mig före henne:oops:).

Att ligga jämte och veta vad hon sysslar med är en enorm känsla. Ett par gånger har jag lossats att jag vaknat och börjat smeka henne mon hon vill då inte ha sex. Jag tror att hon inte vill visa att hon redan är genomblöt. Hon har tidigare sagt att hon inte onanerar men som sagt, hon skäms väl trots att jag sagt att jag gör det och att det är OK om hon gör det. Jag skulle aldrig tala om att jag vet att hon onanerar för hon skulle sluta direkt och det är det ju ingen som känar på.

Huvudsaken är att vi har det bra. Hon onanerar med dildo framför mig men det är ju inte samma sak.
 

attedal

Medlem
Kön
Man
NÄ tyvär, skulle göra mig f-n så kåt.
men min sambos inställning är att jag gör det skönt för henne så hon onanerar aldrig själv.
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Ja sexlivet sköts som sagt även på egen hand i ett förhållande.
Här kommer en upplevelse som skeddde med min dåvarande flickvän för ett antal år sedan.
Jag låg och sussade så sött då jag vaknade av att det var något som lät (eller inte lät eftersom hon försökte vara tyst) då jag vände på mig mot min flickvän såg jag att det guppade rytmiskt försiktigt under hennes täcke.
Jag visade inte att jag vaknat.
Ju närmre hon kom sin orgasm destå svårare hade hon att dölja vad hon höll på
med,handen gick fortare och fortare under täcket andningen blev snabbare och man hörde att hon var våt.
Jag själv hade svårt att dölja att jag var vaken.
Då hennes orgasm kom så stönade hon till tyst men ändå så att det hördes.
Sedan fortsatte hon att pilla på sig.
Hon fick flera orgasmer,det fick hon även då vi hade sex med varandra och det gick alltid lättare efter hennes första orgasm.

Ja det här var det hela och det hände flera ggr och jag kan säga er att jag var riktigt upptänd efter detta och vad vi gjorde på morgonen är väl inte svårt att förstå.
Samma flickvän berättade även för mig att före vår tid då hon var ensam så hade hon ett stearinljus som hon hade format till en penis som hon använde.

That's all/brumbrum:)

Jag kan assosiera händelsen som jag upplevde i ovanstående citat
till den här filmen som jag hittat i cybervärlden.

Fast min flickvän var lite mer diskret och höll sig under täcket hela tiden;)
Smyg
Ladda ned eller se direkt
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Vi bodde på ett gästhem i helgen, min man gick ner i källaren för att duscha. Jag gick ner en stund efter, hörde honom stöna när jag öppnade dörren. Blev genast vrål kåt, stod kvar en stund och smekte mig själv och fantiserade samtidigt som jag hörde ljudet av hans runkande innan jag gick in till honom. Såg på hans dimmiga ögon att han var nära...böjde mig ner och sög honom tills han sprutade ner mig med en härlig sats...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
I morse vaknade jag före madame. Jag var rätt kåt så jag funderade lite på hur jag skulle få henne att vakna. Jag började runka utan att vara det minsta diskret. Det hade effekt! Hon vaknade till och det första hon sa; "snälla kan jag inte få den där i mig i stället". Nu hoppas jag bara på att hon ska planka idén.
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Hade en liten lek jag och mitt x. Gick ut på att onanera framför varann. Vi satt så nära att könen nästan nuddade varann. Sen var de bara smeka sig själv och se på den andra, eggande och lärorikt.
Kan tillägga att de inte alltid var så att vi höll länge, blev ju lite prestige att låta bli den andra sålänge man kunde.

Kan starkt rekommendera detta.
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Tycker det är underbart upphetsande att veta att ens flickvän onanerar. Njuter av att veta hur hon i duschen riktar strålen mot sitt sköte. Kan ibland hennes ekande små stön när jag lyssnar. Ibland låter jag henne vara, men ibland är det också skönt att överraska henne med att komma in med staken i vädret och bara kliva på.
Tycker också det är skönt att ligga bredvid varandra och iaktta hur var och en smeker sig själva.
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Här ska ni få en sann berättelse från min ungdom.

Jag har alltid fashinerats av att se en kvinna smeka sig själv.det är oerhört uppeggande att se en kvinna hänge sig totalt åt sig själv i äkta njutning.
Det här utspelade sig när jag var i 17-18-årsåldern och flickvännen var 15,
jag hade aldrig sett en tjej onanera i verkligheten bara i tidningar och p-film.
Det var en ständig fantasi i mina runkstunder.
Jag kommer ihåg att vi experimenterade hej vilt i sängen men att jag inte vågade be henne onanera inför mig.
När det till slut skedde så var det i mitt pojkrum det skedde,vi hade kåtat upp varandra rejält med smekningar och slick.
Tjejen var väldigt blöt i fittan och juckade hela tiden med underlivet mot mig.
Jag kröp neråt med mitt ansikte förbi naveln och venusberget med den krusiga busken och ner till hennes blöta fitta.
Min tunga virvlade runt därnere mellan blygdläpparna och upp mot klitoris...jag hade gett henne orgasm på det sättet tidigare.
När jag märkte att det var nära för henne att komma så flyttade jag min tunga till insidan av hennes lår och tog hennes händer
och förde dom ner till fittan.
Hon började onanera snabbt och rytmitskt och man kan väl säga att jag hade första parkett "20 cm från scenen" hon kom i alla
fall i en väldig spasmisk orgasm och jag själv kunde inte hålla mina händer från kuken och det behövdes inte många drag förrän jag sprutade.
Tjejen fortsatte att smeka sig och fick en till orgasm.

Det var första gången som jag såg en person av annat kön smeka sig själv och det har inte blivit den sista heller.
Det har ju gått några år sedan dess men jag tycker fortfarande att det är lika härligt att se en kvinna smeka sig själv.
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Kunde inte låta bli att rätta till lite från ovanstående berättelse som jag skrev i words och klistrade in på den här sidan.
Det gick lite för snabbt men nu kanske det blir lättare att läsa.;)


Här ska ni få en sann berättelse från min ungdom.

Jag har alltid fashinerats av att se en kvinna smeka sig själv.
Det är oerhört uppeggande att se en kvinna hänge sig totalt åt sig själv i äkta njutning.
Det här utspelade sig när jag var i 17-18-årsåldern och flickvännen var 15.
Jag hade aldrig sett en tjej onanera i verkligheten bara i tidningar och p-film.
Det var en ständig fantasi i mina runkstunder.
Jag kommer ihåg att vi experimenterade hej vilt i sängen men att jag inte vågade be henne onanera inför mig.
När det till slut skedde så var det i mitt pojkrum det utspelade sig.

Vi hade kåtat upp varandra rejält med smekningar och slick.
Tjejen var väldigt blöt i fittan och juckade hela tiden med underlivet mot mig.
Jag kröp neråt med mitt ansikte förbi naveln och venusberget med den krusiga busken ända ner till hennes blöta fitta.

Min tunga virvlade runt därnere mellan blygdläpparna och upp mot klitoris...jag hade gett henne orgasm på det sättet tidigare.
När jag märkte att det var nära för henne att komma så flyttade jag min tunga till insidan av hennes lår och tog hennes händer och förde dom ner till fittan.

Hon började onanera snabbt och rytmitskt och man kan väl säga att jag hade första parkett "20 cm från scenen" hon kom i alla fall i en väldig spasmisk orgasm.Jag själv kunde inte hålla mina händer från kuken och det behövdes inte många drag förrän jag sprutade.

Tjejen fortsatte att smeka sig och fick ännu en orgasm.

Det var första gången som jag såg en person av annat kön smeka sig själv och det har inte blivit den sista heller.
Det har ju gått några år sedan dess men jag tycker fortfarande att det är lika härligt att se en kvinna smeka sig själv.
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
Aldrig kommit på henne, men hon har onanerat inför mig, och jag inför henne. Fruktansvärt upphetsande!
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag tycker det är väldigt upphetsande att komma på tjejen genom onani, speciellt i ansiktet. Men jag tror att hon gillar det mer än jag. Ibland kan hon komma och be om att jag skall runka och spruta henne på magen, brösten eller i ansiktet... Jätte mysigt
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
jag tycker det är väldigt upphetsande att komma på tjejen genom onani, speciellt i ansiktet. Men jag tror att hon gillar det mer än jag. Ibland kan hon komma och be om att jag skall runka och spruta henne på magen, brösten eller i ansiktet... Jätte mysigt

Hm... jag undrar om du inte har missförstått frågan en smula... ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
MYCKET nära får man säga, mums.

själv vaknade jag vid en eftermiddagstupplur av att jag hörde videon(vhs)
ett band sattes in.sen var det knappt nåt ljud på, jag smög upp o där satt min ex sambo och onanerade i soffan,jag stod kvar i hallen o smygtittade samtidigt som jag runkade.


Låter riktigt upphettsande. Hjälpte du inte till nåt?? själv vet jag inte om jag bara hade klarat titta på i just det läget utan kommit till undsättning när jag märkt det börjar bli väldigt skönt för henne. men lite förbjudet "smygande" är väldigt upphettsande likaväl som att man kanske runkar och vet att hon ev kan komma på mig.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Självklart! Har kommit på flickvännen flera gånger, både när hon nog velat bli påkommen (typ när man ligger i sängen) och framför TV:n när man kommit på besök. Kom på henne en gång när jag ringde oxå...hon hade lite tung andning och verkade j-t kåt...slutade med att vi hade riktigt skönt telesex...

Ofta brukar det sluta med att vi ligger vända mot varandra och ser varandra smeka varandra...riktigt skönt...finns inget så upphetsande som att se hennes fingrar leka med hennes rakade mus samtidigt som man är sprängkåt och sitter och runkar bredvid...

Blir riktigt kåt av bara tanken...:D:D
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag har tyvärr aldrig kommit på min flickvän, men hon hade en fantasi där jag upptäckte henne precis då hon fick orgasm, och sedan omedelbart knullade henne hårt. Det lät skönt. :p
 
Toppen