kram

Ålder
56
Kön
Kvinna
åhhh underbart...behövde det..kram


Jag läste en definition på charm: charm är att få andra att må gott!

Därför har jag svårt att tänka mig någon charmigare än just du skeda:love::love:


Stor kram till dig och alla andra som gör detta forum till ett ställe man kan logga in och få lite energi ifrån ;):love::love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
åhhh underbart...behövde det..kram


Jag läste en definition på charm: charm är att få andra att må gott!

Därför har jag svårt att tänka mig någon charmigare än just du skeda:love::love:


Stor kram till dig och alla andra som gör detta forum till ett ställe man kan logga in och få lite energi ifrån ;):love::love:

MMMM, Skeda r en riktig flörtig charmig kvinna...!! en av dem som får en att bli glad & dessutom en fantastisk bra anledning att logga in i gemnenskapen

KRAAAAAM till ALLA!
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Kram till alla sköna onanister :)Önskar er en trevlig helg om vi inte ses i morgon;):p:love::love::love:
En jättekram till dig också, storleken har faktiskt betydelse då det gäller kramar:love:
... och till alla andra som vill ha en kram! Tjejer och killar, ingen bögskräck här inte, jag kramar alla som vill kramas;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kram till alla sköna onanister :)Önskar er en trevlig helg om vi inte ses i morgon;):p:love::love::love:
En jättekram till dig också, storleken har faktiskt betydelse då det gäller kramar:love:
... och till alla andra som vill ha en kram! Tjejer och killar, ingen bögskräck här inte, jag kramar alla som vill kramas;)


Storleken har definitivt betydelse när det gäller kramar:)
...och hårdheten;)

En stor hård, varm, kram till alla:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
skåning som jag r trodde jag att jag var odödlig... sluta med att jag smacka min högra 'spoiler'

idiot H

KRAM på er alla, slarva inte med däcken! det gjorde jag & det står mig dyrt $$$
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
skåning som jag r trodde jag att jag var odödlig... sluta med att jag smacka min högra 'spoiler'

idiot H

KRAM på er alla, slarva inte med däcken! det gjorde jag & det står mig dyrt $$$


Usch! Det där lät kanske allvarligare än vad det var:sleep: Hoppas att det bara var bilen som blev skadad!

Kram på dig:love:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
skåning som jag r trodde jag att jag var odödlig... sluta med att jag smacka min högra 'spoiler'

idiot H

KRAM på er alla, slarva inte med däcken! det gjorde jag & det står mig dyrt $$$


Usch! Det där lät kanske allvarligare än vad det var:sleep: Hoppas att det bara var bilen som blev skadad!

Kram på dig:love:

yes...tänk positivt.

glad att du är hel underbara man.
kram
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
MMMMM, vilken uppbackning!

*ADVENTSKRAM*!!! på er båda, ni gör all tid här värd att vara här!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
MMMMM, vilken uppbackning!

*ADVENTSKRAM*!!! på er båda, ni gör all tid här värd att vara här!
 
Toppen