Kukbulespan ;)

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Kom på mig själv idag när jag gick omkring på stan att jag gick och spanade på killars kukbula och föreställde mig om dom hade stor eller liten....
Är det någon mer som har detta udda(?) nöje!??!
 

ni.ol

Medlem
Kön
Kvinna
Visst händer det att om man ser en stor "bula" på stan så undrar man om han är grovt utrustad eller om det är någon annan orsak. :cool:
Men jag spanar nog inte aktivt.
 
G

Guest

Gäst
Händer ganska ofta. Specillt när man ser en bula som ser ut att dölja något stort. ;)
 

login

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Klart att man kollar ibland. Gör nog de flesta. Men det är väl kanske inget man ägnar sig åt dagligen.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Ja visst, klart att det händer ibland att ögonen fastnar på en rejäl kukbula på stan ibland, men det är mest omedvetet.
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
jag är nog lite smyg bi men har aldrig vågat ta steget, så visst gillar man se på ett ett snyggt paket hälst i jeans eller eller snygga kallingar :cool:
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Ja man kanske är lite smyg bi för nog händer det att man kollar om det finns nånting rejält mellan benen, fast man vet ju inte om det bara är kläderna som gör det eller om de stämmer i verkligheten.Men det är väl inte jämt man går och glor men det händer:D
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
E man bi eller bög säger nog sig själv att man kollar in bula.
Så... det klart man gör.

Jag kollar in bula och bringa.
Häcken är jag inte så intesserad av, konstigt nog.
 

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Kom på mig själv idag när jag gick omkring på stan att jag gick och spanade på killars kukbula och föreställde mig om dom hade stor eller liten....
Är det någon mer som har detta udda(?) nöje!??!



Udda och udda, vet jag inte. Har det oxå som en liten "hobby". Är rätt kul faktiskt. Vissa har ju ett riktigt paket :p
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Jag kollar alltid på killar. Både framtill och baktill. Om byxorna hänger långt ner med glipa där bak - mmmm. Brukar gissa om kuken är omskuren eller inte, men får oftast inget facit!
Räknas jag som bi- för det?
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Som fd. friidrottare så har man väl spanat in "kukbular" en hel del, friidrottsklädseln tillåter ju det. Förhoppningsvis har väl en och annan tjej spanat in min me :oops:[:eek:)] LOL!!
 
Toppen