Kukfantasier

Erik81

Ny medlem
Kön
Man
Tjena tjejer! Jag är ny här och villig att lära av er.
Skulle vara härligt att få ta dig bakifrån Rödluvan!
 

Volvo

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by tjejen25

jag är en tjej på 25 år:unsure: som vill suga kuk [:0]det är så skönt.

kan någon säga hur det känns

Tjejen25,det är svårt att beskriva hur otroligt skönt det känns,extra fint är det när någon kan tekniken.det går inte ut på att tokjucka med munnen fram o tillbaka...lägg kuken på tungan och sug in den i munnen,slut läpparna runt ollonet ...sug sug och sug och för huvudet sakta fram och tillbaka från topp till rot,det svåraste tror jag, är hålla tänderna borta från kuken.
Detta är i alla fall det jag tycker är skönast.

Hör av dig om du vill suga så skall jag slicka dig skönt också :)

Kukbild här http://www.newbienudes.com/Photos/ViewP ... &OB=D&LST=



:love::love::love:
 

zigge_pingvin

Ny medlem
Kön
Man
var hittar man bildforum
Originally posted by subway_to_ecstasy

Kollade på grabbarnas bildforum där de lagt ut bilder på sina behag (för övrigt ett mycket delikat galleri)
Ingen är den andra lik. Det är nästan så man kan identifiera killar bara via deras kukar.
Alla har vi säkert olika fantasier om den perfekta kuken osv så därför undrar jag vad ni tjejer där ute tycker om. Ni får gärna göra en målande beskrivning. Kan ju fungera som lite lockande läsning *blink blink*



Jag börjar:

Jag får riktiga mysrysningar när jag ser en grov stake i diameter. Längden är ca 17 cm.
Ollonet är rejält tilltaget för jag får då genast massa snuskiga fantasier om hur det känns att ta det i min mun då. Vill liksom bara röra vid det, leka över det med min tunga, suga lite lätt på toppen, dra det över mina bröstvårtor och känna hur kåtheten tar vid.
Det är inget mörkrött kåtollon utan mer ett ganska hudfärgat sådant men rena fina linjer.
Ett par ådror löper utmed staken.
Pungen hänger inte ner så mycket och huden är relativt slät.
Rakade pungar är dessutom något jag tänder riktigt ordentligt på.
Det kltaschar ju så mysigt när pungen är rakad och den slår emot mitt behag under akten.

Där har ni min fantasikuk....och det bästa e att min pojkvän faktiskt har en sådan *myser*







To heaven and back again
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Du konstig: 20 cm kort!? Vill minnas att snittet ligger på 15 cm. Det finns en rätt detaljerad och upplyst tråd om detta någonstans...
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
Spelar mig ingen roll - men omskuret är vackrare slak och svårare att handjobba med (och därmed lite mindre roligt).
2. Ska pungen vara rakad?
Njae, jao, hellre hårigt än stubbigt. Har inget alls emot hår på pungen, och enstaka hårstrån i munnen har aldrig dödat nån passion i mitt fall.
3. Vill ni suga upp den från slak?
NEJ
4. Sväljer ni?
Bror på smaken och storleken på satsen; är det gott o lite så gärna, smakar det illa och/eller är mycket så fat chance.

Fö delar jag inte alls de andra tjejernas dusch-fantasier; därmot skulle jag gärna prova på flerkant med hotta, helst bisexuella, män (och tjejer) som jobbar för att det ska vara skönt för mig och varandra... Inga brutala gigantoschlongs i alla hål, mao!

Breda, stora, proportioneliga kukar med fina ollon är mycket vackra och upphetsande att se på, men de roligaste och sexigaste snopparna är helt klart de lite mindre, som man verkligen kan njuta av att leka med.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Ulysses,

Oj, är omskurna killar svårare att handjobba med?
Jag har inte upplevt det som något bekymmer för min del även om mitt till-stånd ju förorsakat litet frågor och kommentarer.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 
Toppen