Originally posted by tjejen25
jag är en tjej på 25 årsom vill suga kuk [:0]det är så skönt.
kan någon säga hur det känns
Tjejen25,det är svårt att beskriva hur otroligt skönt det känns,extra fint är det när någon kan tekniken.det går inte ut på att tokjucka med munnen fram o tillbaka...lägg kuken på tungan och sug in den i munnen,slut läpparna runt ollonet ...sug sug och sug och för huvudet sakta fram och tillbaka från topp till rot,det svåraste tror jag, är hålla tänderna borta från kuken.
Detta är i alla fall det jag tycker är skönast.
Hör av dig om du vill suga så skall jag slicka dig skönt också
Kukbild här http://www.newbienudes.com/Photos/ViewP ... &OB=D&LST=
![]()
Originally posted by subway_to_ecstasy
Kollade på grabbarnas bildforum där de lagt ut bilder på sina behag (för övrigt ett mycket delikat galleri)
Ingen är den andra lik. Det är nästan så man kan identifiera killar bara via deras kukar.
Alla har vi säkert olika fantasier om den perfekta kuken osv så därför undrar jag vad ni tjejer där ute tycker om. Ni får gärna göra en målande beskrivning. Kan ju fungera som lite lockande läsning *blink blink*
Jag börjar:
Jag får riktiga mysrysningar när jag ser en grov stake i diameter. Längden är ca 17 cm.
Ollonet är rejält tilltaget för jag får då genast massa snuskiga fantasier om hur det känns att ta det i min mun då. Vill liksom bara röra vid det, leka över det med min tunga, suga lite lätt på toppen, dra det över mina bröstvårtor och känna hur kåtheten tar vid.
Det är inget mörkrött kåtollon utan mer ett ganska hudfärgat sådant men rena fina linjer.
Ett par ådror löper utmed staken.
Pungen hänger inte ner så mycket och huden är relativt slät.
Rakade pungar är dessutom något jag tänder riktigt ordentligt på.
Det kltaschar ju så mysigt när pungen är rakad och den slår emot mitt behag under akten.
Där har ni min fantasikuk....och det bästa e att min pojkvän faktiskt har en sådan *myser*
To heaven and back again
Rejäla o stora kukar ser goa ut ,men en sådan monster kuk lär spräcka röven på dig
Inte alls då jag är van stora kukar. Onanererar flera gånger i veckan med dessa.Rejäla o stora kukar ser goa ut ,men en sådan monster kuk lär spräcka röven på dig
Måste vara en ENORM känsla att ta emot dina dildosInte alls då jag är van stora kukar. Onanererar flera gånger i veckan med dessa.
https://www.erome.com/a/JiIxnO5J
Det var som.....Det trodde jag inte Hoppas din fantasi blir verkligen, en riktig stor monster kuk som knullar upp dig ordentligtInte alls då jag är van stora kukar. Onanererar flera gånger i veckan med dessa.
https://www.erome.com/a/JiIxnO5J
Holy crap
Trevlig läsningKollade på grabbarnas bildforum där de lagt ut bilder på sina behag (för övrigt ett mycket delikat galleri)
Ingen är den andra lik. Det är nästan så man kan identifiera killar bara via deras kukar.
Alla har vi säkert olika fantasier om den perfekta kuken osv så därför undrar jag vad ni tjejer där ute tycker om. Ni får gärna göra en målande beskrivning. Kan ju fungera som lite lockande läsning *blink blink*
Jag börjar:
Jag får riktiga mysrysningar när jag ser en grov stake i diameter. Längden är ca 17 cm.
Ollonet är rejält tilltaget för jag får då genast massa snuskiga fantasier om hur det känns att ta det i min mun då. Vill liksom bara röra vid det, leka över det med min tunga, suga lite lätt på toppen, dra det över mina bröstvårtor och känna hur kåtheten tar vid.
Det är inget mörkrött kåtollon utan mer ett ganska hudfärgat sådant men rena fina linjer.
Ett par ådror löper utmed staken.
Pungen hänger inte ner så mycket och huden är relativt slät.
Rakade pungar är dessutom något jag tänder riktigt ordentligt på.
Det kltaschar ju så mysigt när pungen är rakad och den slår emot mitt behag under akten.
Där har ni min fantasikuk....och det bästa e att min pojkvän faktiskt har en sådan *myser*
To heaven and back again
Härligt att du gillar grova kukar som är böjda framåt. Stämmer fint in på minmm.. va mycket härligt i den tråden.. Jag gillar grova kukar, med ett stort blankt ollon att suga på. Jättelånga är sköna att leka med men svåra att suga och kan göra ont, så jag föredrar normallängd. Lite böjd neråt är bra att suga och skönast bakifrån, uppåtböjd framifrån. Men mest beror det ju på och killen vet vad han ska göra med den.