Längsta sprutet?

brungata(ålder)

Ny medlem
Kön
Man
Vad är det längsta du sprutat? Nu talar vi alltså om längd i meter och cm, inte i tid och sekunder.

En gång när jag hade hållt mig under en längre tid utan att runka, fick jag såklart en dag sån himla lust att göra det. Då sprutade jag fan tvärs genom hela badrummet, rätt på väggen. Okej, det badrummet var inte jättestort men det var nog nästan 2 meter!
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
En gång, då var jag skitkåt och runkat i minst 3 timmar, satt jag på badkarskanten och sprutet gick. Det slog ända in i väggen och bara sprätte när det nådde dit. Det vra ju cirka en meter och fan vet hur långt det gått om inte väggen varit i vägen.
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
en kväll, för några veckor sedan så hade jag runkat i ca 5 timmar. Hade runkat med cam, chattat, kollat porr, om vartannat. när det väl var dags att komma halvlåg jag i sängen, sprutad upp i ansiktet och massor på väggen bakom, svårt att säga hur långt, men gott och väl över en meter, och då nästan rakt upp!! Det var ett härligt sptur, men mycket efterarbete ;)
 

svart kuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag knullade med en tjej i höstas och drog ut den för att spruta på hennes mage. Höll kuken vid fittan. Sprutet träffade henne på halsen och på sängen bredvid hennes huvud. Hon utbrast "Tack ska du ha!". Jag vet fortfarande inte riktigt vad hon menade...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Satte på tjejen hemma bakifrån och drog ut den för att spruta på rumpan men allt landade på väggen framför henne så fanken vet hur långt det hade kommit om inte väggen hade vart ivägen.

annars har jag som ovan skribent när man skall spruta på magen träffat hals/ansiktet rätt ofta.
 

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
en kväll, för några veckor sedan så hade jag runkat i ca 5 timmar. Hade runkat med cam, chattat, kollat porr, om vartannat. när det väl var dags att komma halvlåg jag i sängen, sprutad upp i ansiktet och massor på väggen bakom, svårt att säga hur långt, men gott och väl över en meter, och då nästan rakt upp!! Det var ett härligt sptur, men mycket efterarbete ;)

Om vi säger att du sprutade en meter rakt upp borde du, om vi bortser från luftmotstånd, med rätt vinkel och samma hastighet nått ganska nära 2 meter långt ;)

Då kastvidden (eller ska vi säga sprutlängden ;)) endast beror på hastigheten och vinkeln.
Men har du mer data så kan vi räkna ut en hyfsad motsvarande sprutlängd.

-------

Annars är det bara att börja ta i och sikta i ungefär 40 graders vinkel och rapportera längderna :D
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
en kväll, för några veckor sedan så hade jag runkat i ca 5 timmar. Hade runkat med cam, chattat, kollat porr, om vartannat. när det väl var dags att komma halvlåg jag i sängen, sprutad upp i ansiktet och massor på väggen bakom, svårt att säga hur långt, men gott och väl över en meter, och då nästan rakt upp!! Det var ett härligt sptur, men mycket efterarbete ;)

Om vi säger att du sprutade en meter rakt upp borde du, om vi bortser från luftmotstånd, med rätt vinkel och samma hastighet nått ganska nära 2 meter långt ;)

Då kastvidden (eller ska vi säga sprutlängden ;)) endast beror på hastigheten och vinkeln.
Men har du mer data så kan vi räkna ut en hyfsad motsvarande sprutlängd.

-------

Annars är det bara att börja ta i och sikta i ungefär 40 graders vinkel och rapportera längderna :D

Nja, någon mer data än så har jag inte, så det går nog inte räkna ut. Men långt var det och himla skönt också för den delen.
 

niklas_1969

Ny medlem
Kön
Man
var på skidsemester och hade inte runkat på fyra dagar, låg och runkade i en våningssäng och sprutade upp till sängbotten ovanför..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
som mest har jag sprutat dryga 2 meter... riktigt skönt...:oops:

Hur fick du till detta då, kan du berätta. 2m är långt!!??

Själv skulle jag önska at man kanskje kunde spruta opp till en meter, så 2m det inte dåligt.

:p:):p
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
som mest har jag sprutat dryga 2 meter... riktigt skönt...:oops:

Hur fick du till detta då, kan du berätta. 2m är långt!!??

Själv skulle jag önska at man kanskje kunde spruta opp till en meter, så 2m det inte dåligt.

:p:):p

jag hade runkat från och till i flera timmar innan utan att komma, så när det väl var dags var det bara att sikta:cool:
man tittar lite på porr, runkar, tar en paus, äter middag, och fortsätter
ju längre man väntar med sprutet desto kraftigare sprut blir det ju
men det är ju inget man lyckas med varje gång...
 

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
shit vad långt ni sprutar!
Jag har nog som max sprutat runt en knapp meter..!
Men jag skulle vilja kunna spruta riktigt låångt, det är ballt tycker jag.
 
G

Guest

Gäst
Hade inte runkat/sprutat på 2 veckor. Runkade och sprutade ut över golvet. Blev impad av hur långt det flög iväg och var tvungen att mäta, 211cm så där har vi mitt rekord.
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Garanterat över 4 meter :p
Men så är man ju en känd 'storsprutare' åxå :D
Dock nåra år sedan, numera kommer det sällan mer än
1 till 1,5 meter... åldern tar tydligen ut sin rätt, LOL
 

indigo85

Medlem
Kön
Man
Mitt rekord är nog då jag sprutade kanske 1.5 meter precis rakt up i luften. Jag han se min sats flyga så vackert i luften innan den splashades på min mage sedan:) jag blev ännu kåtare av att jag spruta så bra så andra stöten var nog minst lika hög den.... Dagen efter då jag hade tänkt spruta lika bra gick det inge bra alls:p
 
Toppen