Lärare?

nedrevärlden

Ny medlem
Kön
Man
Min svensk lärare är rätt het har en del tankar om henna:p
Min gympa lärare hon är ca 20 hon är så jävla het. och att man på de flesta gympa lektioner se hennes string:p
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
När man gick i skolan ville man ju sätta på alla mmed fitta..
och runka gärna till fantasin om dom med.*allt från mat-tanten till de unga tjejerna i sjuan.

Intreserad av rätt så mye..
 

Anders_

Ny medlem
Kön
Man
Tjena, ny och precis reggat in mig.
Kul tråd, vet inte riktigt hur ni brukar göra.
Men kan berätta om två olika tillfällen då det skede "sexuella aktiviteter" med lärare i plugget.
Det var på 80-talet då jag gick i plugget.
En gång på en klassresa i nian till göteborg, då vi var flera killar som fick "pöka" en ung vikare.
Hon vikarierade i engelskan, men hoppade in som en av de ansvariga på resan, då vår ordinarie klassföreståndare blev sjuk.

Och en annan gång i gymnasiet då det skede en del grejer i en bastu, efter gympan.
Helt annorlunda grej, då det blev en gruppsex grej, med några tjejer och desto fler killar.
Då var det en manlig gympa lärare med också.

Vill ni ha det berättat så säg till.
Skriv här eller majla då jag kanske inte kollar in i forumet så ofta.
/Anders
 

Kromeluren

Ny medlem
Kön
Man
En lärare som jag hade i lågstadiet har varit med i mina runkfantasier många gånger, även en som jag har nu på högstadiet har varit med i mina fantasier. Synd bara att det inte blir mer än fantasier :)
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by rockenrollas

Jag är oxå lärare... Ni skulle bara veta vad man får se...

Berätta :)

Originally posted by Anders_

Tjena, ny och precis reggat in mig.
Kul tråd, vet inte riktigt hur ni brukar göra.
Men kan berätta om två olika tillfällen då det skede "sexuella aktiviteter" med lärare i plugget.
Det var på 80-talet då jag gick i plugget.
En gång på en klassresa i nian till göteborg, då vi var flera killar som fick "pöka" en ung vikare.
Hon vikarierade i engelskan, men hoppade in som en av de ansvariga på resan, då vår ordinarie klassföreståndare blev sjuk.

Och en annan gång i gymnasiet då det skede en del grejer i en bastu, efter gympan.
Helt annorlunda grej, då det blev en gruppsex grej, med några tjejer och desto fler killar.
Då var det en manlig gympa lärare med också.

Vill ni ha det berättat så säg till.
Skriv här eller majla då jag kanske inte kollar in i forumet så ofta.
/Anders

Klart vi vill ha det berättat! :)
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Vi hadeen som läste till idrotslärare i 9:an. Henne var det nget fel på. tankarna gick under idrots lektionen. Som någon skrev, det var bara mer upphetsnande när det var hon som bestämde:p

adda gjärna på MSN
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

Haha, jag satt idag och tänkte på en av mina gamla lärare, och att man borde starta en lärartråd här! :D

Har haft väldigt många fina "fröknar" genom åren - vissa runkar jag till än idag!

En favorit var en spansklärare vi hade i högstadiet. Extremt vackert ansikte, och en röv som inte var av denna värld! Hennes lektioner var bäst!! Och hon skulle alltid utnyttja hela tavlan, och varje gång det var dags att skriva på den nedersta delen av tavlan så skulle hon gå ner på huk. Det var då alla killars ögon låstes vid hennes bak för att se vad hon hade för trosor just den dagen (oftast var det string). För övrigt enda kursen jag läst där verkligen alla platser längst fram i klassrummet alltid var ockuperade av killar, medan tjejerna fick ta det som blev över längre bak, haha. :p

Andra som har sköna lärarhistorier? :)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
hade 2 milfar när ja gick i högstadiet, inte så jättesnygga men dom har ja runkat mycket till i mina drömmar. en av dom stod lutad framför mig och hon hade bara linne, ingen bh. visste inte vart ja skulle ta vägen.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
jag hade en lärare i högstadiet hon var i 25års ålder otroligt runda å fina tuttar, jag försökte verkligen att inte stirra på dom men det gick inte man hade stånd hela högstadiet ....
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
I högstadiet hade vi en lärarvikarie på skolan som hete Marianne H, Hon hade nästan alltid Linne på sig utan BH under, när man ville ha hjälp ställde hon sig bakom vid bänk o hämgde sig fram. vilket innebar man ofta fick fri insyn i linnet, Ryktet sade ho gade raggat upp killar i 9an. Om det var sant är jag ej säker på. men brösten såg man
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig haft någon lärare som kvalar in. Under gymnasietiden gick jag på en snobbskola där åtminstone två lärare regelmässigt uteblev från lektionerna p g av segling eller spontan "forskardag" på KB. Den ene hade ryktet om sig att ha ihop det med elever.
 
Toppen