Låter du när de går för dig?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar även typ hålla andan lite, det började med att jag andades stötvis då jag onanerade och för att inte mina föräldrar skulle höra mig så höll jag andan och andades i en kudde eller så. Men nu så känns det mycket skönare att koncentrera sig på orgamsen först och främst. :oops:
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
Jag brukar även typ hålla andan lite, det började med att jag andades stötvis då jag onanerade och för att inte mina föräldrar skulle höra mig så höll jag andan och andades i en kudde eller så. Men nu så känns det mycket skönare att koncentrera sig på orgamsen först och främst. :oops:

känns som att det började så ja.. skulle vara pinsamt om föräldrarna bad en vara tystare om nätterna.. :D
 
G

Guest

Gäst
Det som hörs är väl ett smackande ljud av sperma och försats när man drar med långa runkdrag... inget stön och sånt nej
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Tycker nog att det hör till med lite ljud inlevelse när man har skönt ;). Jag kan låta en hel del när jag njuter ordentligt, och uppskattar när tjejer gör det också. Förstärker kåtheten helt enkelt :p.
 

Njutermycket

Ny medlem
Kön
Kvinna
hej kollade förbi forumet och jag vill tillägga att jag stönar en hel del när jag har sex eller onanerar. det är underbart. älskar även när killen stönar och säger uppkåtande saker som att du är sexig, älskar din våta fitta osv. så stöna ut alla...:D
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
känns som att det är tjejer som låter mer eller? killarna stönar tyst.. :D tänker inte på det så mycket under sexet..

skall vi killar låta mer då? låter din kille kanske högt?
 

easyboy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har svårt att vara helt tyst när det går för mig.Särskillt svårt om jag kommer inne i fittan,då är det för skönt bara,då kan jag stöna ganska högt faktiskt.Händer också vid sköna runk :D
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Ja det är klart jag låter. Jag tycker att orgasmen blir skönare när man stönar. Man släpper ur sig all den uppladdade energin som man skaffat under samlaget...min flickvän stönar rätt bra hon med...så det gör ju att jag kan slappna av för jag vet att hon njuter av det också.
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
klart jag låter...blir en skönare känsla när man kan slappna av helt och bara ge sig hän till orgasmen!
Lika så under knullet...har väldig svårt för män som inte låter när det är skönt, man får ju liksom inte någonting tillbaka
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Både jag och min tjej stönar en hel del och kan ibland vara ganska högljudda och ropa ut kåta ord. Tycker det förhöjer njutningen. Har även runkchattat med andra killar på telefon (fritt forum). Då är det skönt att höra varandra stöna då man närmar sig orgasm.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
hej kollade förbi forumet och jag vill tillägga att jag stönar en hel del när jag har sex eller onanerar. det är underbart. älskar även när killen stönar och säger uppkåtande saker som att du är sexig, älskar din våta fitta osv. så stöna ut alla...:D

Älskar kåtsnack under själva sexet, både att ge och får, men låter inte så mycket i övrigt. Om partnern väldigt gärna vill höra mig kan jag stöna och njuta högljutt och hoppas på att det inte låter alldeles för fejkat [:cool:]
Tänker man efter ordentligt så skulle jag kunna bli lite sotis på de som har det så skönt att de inte kan låta bli att stöna :)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag tittar på någon kort filmsnutt där en tjeje onanerar[:cool:], så föredrar jag att hon inte vrålskriker. Men hon gör väll så för att hon fejkar??
Har jag fel?:sleep:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Enligt killen min frustar jag rätt rejält när det går för mig. Trodde inte att jag var så högljudd, hade fel tydligen. :p
 

Pest

Ny medlem
Kön
Man
Har oxå kommit på mig själv att låta LITE mer än normal samtalston [}:)]
 
Toppen