När jag gjorde lumpen på 60-talet (då alla killar gjorde lumpen) tillsatte de soda i maten för att minska sexlusten hos de värnpliktiga.
Shit, verkar som man missade nåt när man inte gjorde lumpen trots allt
Vad var det för "lekar" Indulgence?![]()
Jag var den enda tjejen med 50 grabbar i min pluton så visst fick man se lite grejer. Var otroligt upphetsande när vi stod i duschen och nån stackars grabb inte kunde dölja ståndet han fick när han tittade på mig![]()
Vi hade två tjejer på plutonen och det var ofrånkomligen så att om jag råkade hamna i duschen samtidigt som någon av dem så kunde jag sällan hålla tillbaka ett åtminstone halvstånd...
Det var flera som hade problemet och med tanke på ålder, hormonnivåer och att man inte alltid kunde ta en runk i de alltför oskyddade toabåsen så är det väl inte så konstigt.![]()
Vi hade två tjejer på plutonen och det var ofrånkomligen så att om jag råkade hamna i duschen samtidigt som någon av dem så kunde jag sällan hålla tillbaka ett åtminstone halvstånd...
Det var flera som hade problemet och med tanke på ålder, hormonnivåer och att man inte alltid kunde ta en runk i de alltför oskyddade toabåsen så är det väl inte så konstigt.![]()
Det måste ju varit roligt att ha med tjejer i duschen ?!?
Det måste ju varit roligt att ha med tjejer i duschen ?!?
Ja visst var det roligt! Tjejerna var helt okej i utseende och ganska oblyga men jag tyckte själv att det blev pinsamt med stånd när jag hamnade bredvid dem. Tjejerna gav en del kommentarer och fnissade så klart åt oss, inget elakt men jag gissar att de tyckte det var kul. Det skulle jag gjort i alla fall.![]()