Mängd sperma i förhållande till storlek på kuk och pung?

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Teorin stämmer inte på mig iaf. Liten pung men alltid mycket sats. sprutar hårt å långt om jag edgar några timmar och druckit bra. Även spermiemängden är kollad när jag donerade vilket jag klarade nivån för.
Men har en runkpolare med stor pung vars sprut slår 99,9 procent av alla porrskådisar. Dödligt tryck!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Teorin stämmer inte på mig iaf. Liten pung men alltid mycket sats. sprutar hårt å långt om jag edgar några timmar och druckit bra. Även spermiemängden är kollad när jag donerade vilket jag klarade nivån för.
Men har en runkpolare med stor pung vars sprut slår 99,9 procent av alla porrskådisar. Dödligt tryck!!
Det är spermierna som produceras i testiklarna. Sperman produceras inte där eller i pungen!
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, det finns inga tabletter som gör att mängden sperma ökar. De tabletter som finns att köpa på nätet är bara bluff och funkar inte.

Det är svårt att göra så att man får mer sperma vid utlösning. Men det kan komma lite mer om du inte har haft utlösning på länge. Det kan också komma lite mer om du är väldigt upphetsad eller har varit upphetsad länge.

Mängden sperma i en utlösning brukar vara ungefär lika mycket som en tesked.

I porr kommer det ofta väldigt mycket sperma vid utlösning. Det är oftast trickfilmat. Då kan det finnas en liten pump vid sidan av penisen som inte syns, och som sprutar ut konstgjord sperma....tyvärr sant detta men njut av orgasmen
 
Toppen