Minns du ditt första oralsex?

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En enkel fråga. Minns ni ert första oralsex, som ni fick alltså?
Minns ni känslan och vilka tankar som flög igenom huvudet?
Var det planerat eller det bara hände? Berätta gärna lite kortfattat, inga romaner tack.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Var där när jag var runt 16, första flickvännen. Vi låg i hennes säng och hånglade, hon tog fram min kuk och började runka den. Något hon gjort förut, men frågade nu om hon jag ville att hon skulle suga lite? Jag nickade och hon började.

Var väl ingen direkt fantastisk upplevelse, trevande och en del tänder. Men ändå upphetsande, blev dock inget sprut av sugandet då hon inte sög så länge.
 

Lustasaurus Rex

Ny medlem
Kön
Man
Jag kommer aldrig glömma det, men kanske inte av rätt anledning, något gjorde hon riktigt fel, så det smärtade riktigt ordentligt. Bad henne sluta men hon envisades med att hon var jättebra på att suga, så det krävdes att jag skrek till på skarpen (hett, verkligen).

Det tog säkert 15 år innan jag ens ville prova igen, och den gången var okej, men till denna dag blir jag fortfarande för spänd för att njuta av en avsugning.

Åandrasidan har det lett till att jag gärna går ner på en tjej, och det har jag förstått uppskattas. ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kommer aldrig glömma det, men kanske inte av rätt anledning, något gjorde hon riktigt fel, så det smärtade riktigt ordentligt. Bad henne sluta men hon envisades med att hon var jättebra på att suga, så det krävdes att jag skrek till på skarpen (hett, verkligen).

Det tog säkert 15 år innan jag ens ville prova igen, och den gången var okej, men till denna dag blir jag fortfarande för spänd för att njuta av en avsugning.

Åandrasidan har det lett till att jag gärna går ner på en tjej, och det har jag förstått uppskattas. ;)
Vad gjorde hon? Rakblad i käften? :p
 

Jannenylon

Medlem
Kön
Man
Kommer aldrig att glömma det, var i 12-13 års åldern. En jämnårig klasskamrat, vi runkade tillsammans regelbundet.
med ögonen fastnaglade i hans pappa´s porrtidningar, till att börja med. Sen sneglade vi på varandra. En tryckt koncentrerad stämmning i rummet. Två kåta killar i början av puberteten.

En dag frågade han om det var ok att suga mig, jag nickade. Han satte sig ner på knä, med mitt skaft i ett fast grepp i handen, han sa, du får inte komma i munnen.

känslan när läpparna omslöt mig var otrolig, min hand smekte över hans hår.
Det var så otroligt skönt, och jag kom. En fantastisk orgasm djupt i hans mun.
Han slutade inte suga, förrän jag drog mig bakåt.
Det blev en regelbunden grej efter det, kan längta tillbaka…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var 16 år och tjejen var 15. Hon skulle senare bli min fru. Hon sög inget vidare bra, men hade å andra sidan aldrig gjort det förut. Men när hon fick satsen i munnen så spottade hon ut det och tyckte det var äckligt. Jag har aldrig fått henne till att suga mera....
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Själv var jag 12 då jag första gången kände på det, han var betydligt äldre och visste allt om det där, vi hade pratat om det en del innan.Jag hade sett andra göra det tidigare och ville testa. Minns hur det var både skönt och obehagligt på samma gång, trodde jag skulle börja kissa men jag höll mig, nu älskar jag det.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Ja, 17år och försökte tillfredställa en tjej på toaletten vid en hemmafest.Gick väll sådär då det var kö till toaletten och ett himla bankande på dörren. Men jag gillade det och har fortsatt med oralsex dock bara på kvinnor och med bättre resultat än vid premiären.
 

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja tyvärr. Jag 17 hon 21, hon använde tänderna så ollonet var helt skrubbsårigt efteråt
 

LindaEP

Välbekant medlem
Första gången jag blev slickad på fittan var jag 13 år. Det var min jämnåriga bästa väninna som ville visa vad hon varit med om. Jag gillade det och hon också så vi har fortsatt med ömsesidig oralsex. Tog lång tid innan jag hittade en kille som slickade lika bra som min väninna. (Han och jag är gifta nu! Dock inte bara pga oralsexet....)
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Oh ja, var rätt så ung första gången jag slickade fitta. Det var med en klasskompis.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror jag var 14 eller 15, fumlande med pojkvännen på hans rum. Var rätt skönt tills han fick för sig att börja "knulla" mig med fingrarna (som jag antar han sett på porrfilm), det var liksom in och ut väldigt hårt och snabbt...plus lite vassa naglar.

Men till hans försvar blev han bättre på slicka med tiden. :)
 
M

MrTom

Gäst
Första gången var när jag var 15 år med en äldre man var på en toalett i Uppsala, stod vid en urinoar och pissade när en äldre man närmade sig! Han hade sin kuk framme med ett rejält stånd, han lockade in mig i ett bås och drog ner mina byxor, han satte sig ner och började runka min redan hårda kuk! Han förde min kuk mot munnen och sög mig underbart, tog inte lång stund innan jag kom i en härlig orgasm och han svalde allt och slickade ren kuken! Sedan dess har jag varit fast med att bli avsugen och själv suga kuk!
 
Toppen