Minns du ditt första oralsex?

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag slickade fittan på min första flickvän när jag var 13år och hon var 14år och jag älskade det direkt och det är fortfarande det bästa jag vet att ligga i en 69:a och få slicka fittan och rumpan på tjejer :love: . Däremot minns jag inte när jag fick min första avsugning eller när jag sög kuk för första gången
 
S

Sebastienne

Gäst
Jag minns första gången, det var en speciell känsla! Varmt och blött.
Jag blev ombedd att blunda så jag såg inte först vad som var på gång.
Bra minne!
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var ung. Vi var några kompisar som ofta jämförde och runkade ihop. Jag hade tidigt hittat min mycket äldre brors porrtidningar. Så jag visste mer än de flesta. Så förslaget att suga kom från mig. Vi var kanske 8/9. Jag gjorde det först men fick några kompisar att göra det med mig. Det kändes otroligt skönt. Men de flesta blev bara sågar sekunder.

Men min kusin (som var knappt ett år yngre) gav mig den första torrorgasmen men sin mun (vi var runt 10/11). Jag gav såklart tillbaka.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror jag var 14 eller 15, fumlande med pojkvännen på hans rum. Var rätt skönt tills han fick för sig att börja "knulla" mig med fingrarna (som jag antar han sett på porrfilm), det var liksom in och ut väldigt hårt och snabbt...plus lite vassa naglar.

Men till hans försvar blev han bättre på slicka med tiden. :)
Eller hur, tur att de är läraktiga. :giggle:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte riktigt vem som var min första men bästa var när jag var 20år. På arbetet var vi på kurs skulle sova över blev lite dans på kvällen. En av de äldre men rätt så fortfarande vacker kvinna dansade jag med, jag fick ett kraftigt stånd hon bara log.
På natten smet hon in på mitt rum i bara
nattlinne, drog av sig det och satte sig över mitt ansikte viskade sug vet att du vill.
Efter 5 minuter och hennes första orgasm lade hon sig på rygg jag skulle fortsätta slicka henne, när hon kommit en gång till tog hon min kuk och runkade mig. Kom snabbt över hennes bröst sedan smög hon tillbaks till sitt rum. Hon sög inte mig och vi låg inte med varandra men jag var rätt så nöjd ändå.
 

Talisman64

Medlem
Kön
Man
Min kompis säg av mig första gången när jag var 12, han var 14. Det var så skönt så jag sprutade i hans mun. Senare fick jag knulla honom och vi fortsatte att ha sex i 3-4år.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Min första avsugning var en runkkompis i unga år, vi var ca 11-12 år, vi runkade och sög varandra till porrtidningar. Sen vid 14 års ålder blev jag avsugen av en tjej jag var ihop med hon va 13, men sög bra iaf :)
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången jag sög av en annan man glömmer jag aldrig. Det skedde under min bisexdebut där han sprutade sin stora varma sats direkt i min mun. Jag blev helt yr av känslan att få ha gett en fullständig avsugning och så rikligt belönad.

När jag sedan låg själv hemma under den påföljande natten så drömde jag intensivt om att suga kuk och vaknade varannan timme för att runka åt minnet. Jag började först vid dryga 40 och det enda jag ångrat är att jag inte börjat tidigare. Men jag har hittat min passion.
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi var ett gäng polare som i 12 års åldern hittade en av våra pappors porrtidningsgömmor, och såklar blev vi ju kåta och kukarna började stå. Det utvecklade sig till rena runk och kuksugarorgier i en av kompisarnas friggebodar. Det var faktiskt väldigt ofta som vi bara sågs för att suga kuk/runka av varandra.
 

Mosjonas

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var 13 och hängde alltid hos min granne som var ett år äldre efter skolan. Vi brukade kolla på porr på deras dator. Det var spännande och jag kommer ihåg att jag blev upphetsad av det.
En dag frågade han om jag ville suga lite. Jag gjorde precis som tjejerna i filmerna och han kom ganska fort. Jag svalde allt eftersom jag inte visste vad jag skulle göra.
Jag sög av honom fler gånger och han sprutade mig alltid i ansiktet, eftersom det var så dom gjorde i filmerna.
Han fick slicka mig en gång också men det kändes mest obehagligt.
 

Jinhou

Medlem
Kön
Man
Jag var 13 och hängde alltid hos min granne som var ett år äldre efter skolan. Vi brukade kolla på porr på deras dator. Det var spännande och jag kommer ihåg att jag blev upphetsad av det.
En dag frågade han om jag ville suga lite. Jag gjorde precis som tjejerna i filmerna och han kom ganska fort. Jag svalde allt eftersom jag inte visste vad jag skulle göra.
Jag sög av honom fler gånger och han sprutade mig alltid i ansiktet, eftersom det var så dom gjorde i filmerna.
Han fick slicka mig en gång också men det kändes mest obehagligt.
Du började i ung ålder hör jag. Hur har det påverkat dig senare i livet? Vad tycker du idag om att bli slickad, är det lika obehagligt idag som då?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vilka som ger bäst oralsex män eller kvinnor men två kvinnor erkände att det för det mesta kom snabbare om det blev slickade av. Kvinnor har ju övat på sig själva vet vad som är skönt, sedan är det försiktigare. Det ansåg att det var hetro det med kvinnor höll det inte på med längre, det var bara sex känslor fick det bara med män. Att man övar med några vänninor under tonåren är bara normalt ansåg det.
Vet att min lillasyster hade låst in sig med några av hennes vänner rätt ofta, att det alltid onanerade tror jag inte man kanske hade hänt. På den tiden var jag i tonåren och runkade minst en gång om dagen, det gör jag fortfarande 45år senare.
 

Jinhou

Medlem
Kön
Man
Upplever att det är väldigt få män som är bra på att ge oralsex, men det finns en del som behärskar det.
Det handlar ju mycket om att va lyhörd och inlyssnande och känna efter vad som är skönt för stunden. Sen tror jag också att våga ta emot tips, vad partnern gillar och inte gillar.
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var 13 och hängde alltid hos min granne som var ett år äldre efter skolan. Vi brukade kolla på porr på deras dator. Det var spännande och jag kommer ihåg att jag blev upphetsad av det.
En dag frågade han om jag ville suga lite. Jag gjorde precis som tjejerna i filmerna och han kom ganska fort. Jag svalde allt eftersom jag inte visste vad jag skulle göra.
Jag sög av honom fler gånger och han sprutade mig alltid i ansiktet, eftersom det var så dom gjorde i filmerna.
Han fick slicka mig en gång också men det kändes mest obehagligt.
Sexigt, låter som mig och min tjejkompis, fast tvärtom. Jag slickade henne första ggn när jag var 10 och hon 12.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
första gången jag fick oralsex:

den första "riktiga" flickvännen, vi var ganska lekfulla och hade väl en rätt "akademisk" inställning till sex..
jag hade läst någonstans att bästa sättet att lära en tjej att runka kuk var att ställa sig framför en spegel och visa henne hur man själv gör
och sen att hon får ställa sig lite bakom och göra det
vilket hon gjorde, nyfiket kollande min reaktion
sen blev hon sugen på att "smaka" på min kuk
böjde sig ner och började slicka och suga
"Som att äta en mjukglass" vilket hon hade läst på innan, i någon dåtida tjejtidning (veckorevyns sexfrågespalt, som var tämligen explicit och detaljerad, detta var l å n g t förre internet...)

och gick ner på huk, sög och runkade av mig medan jag bara stod där och njöt
försökte hålla mig så länge det bara gick
hennes andra hand sökte sig till hennes fitta, sen bytte hon plats på sina händer
"för att smaka sina safter på min kuk"
jag bara kom.....
på hennes haka, hals och nakna bröst
hon fnissade glatt överraskad...

sen var det "payback"
 
Toppen