Minns du ditt första oralsex?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte riktigt men jag var väldigt ung 5-6år. Var en av mamman väninna hade en dotter på 17år skulle de till mig en helg för någon hundralapp, var mycket pengar på den tiden. Hon gick och duschade kom ut naken, för henne var det ingen stor grej, även om jag var ung fick jag stånd tyckte också att hon var från vackraste kvinna jag någonsin sett. Emma som hon hette blev förvånad men sedan log hon och viskade så här gör jag med mina pojkvänner. Hur många pojkvänner hon haft vet jag inte men jag kom på ca 1minut. Sprattlade till och svimmade nästan, hade ju igen sperma var en torrorgasm var ju så ung.
Sedan började hon onanera bad mig att jag också skulle smeka mig själv. Hade ingen aning hur jag skulle göra såg vad hon gjorde men jag hade ju ingen springa eller klitoris visste inte namnet men såg organet.
Emma visade mig på mig hade fått stånd igen, drog förhuden upp och ner. Jag började lite tafatt men det var skönt ökade takten och kom igen innan Emma fick sin orgasm.
Hände inget mer även om jag fick se henne naken två gånger till under helgen.
Det tog några år innan jag började runka mer frekvent men hade fått en liten uppvärmning. Det tog tvåår innan jag förstod att jag fått orgasm visste inte var det för något även om Emma kanske nämt det men vad jag kommer ihåg sade hon att jag kom.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Att ge:
Minns inte helt..
Men antar att hon kom ut ur duschen
Invirad i en stor handduk
Hennes föräldrar var inte hemma

La henne på sängen efter ha mys runt först
Hon var naken, lätt fuktig hud
Hon var redan upphetsad
Kysste hennes hud, bröst och hals, ner mot magen
Märkte att hon skruvade på sig och ville att mina läppar skulle möta hennes fittläppar

Hade läst på
Så när jag låtit läppar mötas så "smög" jag ner en kudde under hennes rumpa, lyfte upp hennes ben så hennes fitta var öppen som en våt blomma, hennes stjärthål blottad
(Hade läst mig till kuddtricket, att det gör att klitoris kommer mer fram och blir fritt för stimulering av tunga och läppar)
Sen lät jag min mun och tunga utforska henne från venusberget, över klittan, hela vägen ner till stjärthålet(vilket jag också läst mig till, redan på 80talet...)
Att när klittan blir för stimulerad, flytta fokus, till att tungknulla vaginan eller anus

Jag älskar verkligen att smaka på hennes kvinnas hud, överallt
Speciellt hennes fitta och stjärt...
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Att ge:
Minns inte helt..
Men antar att hon kom ut ur duschen
Invirad i en stor handduk
Hennes föräldrar var inte hemma

La henne på sängen efter ha mys runt först
Hon var naken, lätt fuktig hud
Hon var redan upphetsad
Kysste hennes hud, bröst och hals, ner mot magen
Märkte att hon skruvade på sig och ville att mina läppar skulle möta hennes fittläppar

Hade läst på
Så när jag låtit läppar mötas så "smög" jag ner en kudde under hennes rumpa, lyfte upp hennes ben så hennes fitta var öppen som en våt blomma, hennes stjärthål blottad
(Hade läst mig till kuddtricket, att det gör att klitoris kommer mer fram och blir fritt för stimulering av tunga och läppar)
Sen lät jag min mun och tunga utforska henne från venusberget, över klittan, hela vägen ner till stjärthålet(vilket jag också läst mig till, redan på 80talet...)
Att när klittan blir för stimulerad, flytta fokus, till att tungknulla vaginan eller anus

Jag älskar verkligen att smaka på hennes kvinnas hud, överallt
Speciellt hennes fitta och stjärt...
Påläst kille. (y) Håller du hårt på tvåsamheten?;)
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gången för mig var med en tjej jag kännt ett kort tag. Vi var hemma hos henne och helt plötsligt händer det bara. Mitt i utförandet så får jag ser hennes armbandsur och att bussen strax ska gå. Så avbryter allt och säger hejdå och skyndar mot bussen....ung, dum, och oerfaren. Brukar skratta åt det idag då jag tänker på det. Lärde mig senare att helst ska hela ansiktet glänsa när man har utfört oralsex på en kvinna. Det har funkat för mig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan nog stämma till en en viss del en kvinna jag pratar med är bs och säger att oralsex är bättre med väninnorna, inte så underligt har ju en egen snippa vet var det är skönt. Men vill man ha någonting i sig är det bättre med äkta vara. Detta är hennes egna ord, fast hon var inte helt nykter kanske därför hon var så öppen.
 
Toppen