Mixedbastu

mr me

Medlem
Kön
Man
har gjort det hemma hos en kompis, jag och hans syrra satt ensama ett tag innan han kom in och tror det eller ej så lyckades jag hålla ståndet nere
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by claudette

:Ddet e gött o basta me flera..särskilt när man e ensam tjej...[}:)]

claudette

hahaha :) och med det menar du att d finns mycke å titta på? :p

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
G

Guest

Gäst
Hej onanister :)

Jag vet att Friskis & Svettis har mix-bastu på deras ställe Eriksberg i Göteborg.
Har tränat/bastat där flera gånger. Inte så många tjejer i bastun dock, de som kommer in har alltid handduk runt sig, utom en gång, då en tjej med piercing i bröstet bara hade handduk runt höften.
En gång tränade jag sent, satt jag kvar tills de stängde, tjejen i receptionen kom in i bastun och sa att de skulle stänga, jag låg ensam i bastun med handduken under.
Tyckte det var lite pirrigt att visa mig naken för receptionstjejen :)

Finns det fler tips på mix-bastus?





Jag onanerar varje dag :)
 

Erik i Gbg

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
I Tyskland och Schweiz är det vanliga att hotellen, badhus och Spa har mixad bastu. Det är läckert. Det är alltid trevligt att se nakna kvinnor oberoende ålder. Klart att det har hänt att jag fått stånd ibland av någon naken kvinna i bastun. Då gäller det att skyla sig och ta en dusch

Erik i Gbg
 

B2B

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by wire

Ett av de första gångerna jag fick stånd var nog i en bastu. det var på dagis, jag var kanske 5-6 år, och var på ett badhus och sedan så skulle alla basta. även fröknarna bastade topless, och de flesta var ju gamla kärringar med taxöron, men det var en fröken i 20-års åldern, som var helt topless och jag kommer ihåg att jag fick ett riktigt häftigt stånd av det, som jag försökte dölja. så här i efterhand så kan jag nog minnas att hon var skitsnygg, men så tänkte man kanske inte då, men jag fick stånd ändå.


Bra fantasi har du iaf!!!

Kroppen är inte utvecklad för att få stånd när man är 5-6 år.



Just do it ;)
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Där tror jag att du har fel B2B... vad jag har lärt mig så kan t.o.m. bebisar få stånd...
Själv minns jag mitt första stånd då jag var i 6-7 årsåldern...

Kåt & glad
 

adventuremike

Ny medlem
Kön
Man
Jappz, vill med hyfsad säkerhet minnas att jag tände både på det ena och andra med stånd som följd någonstans i 7-8 års åldern iallafall, kan till och med vart tidigare, men det minns jag inte i så fall :D
Mixad bastu vore iallafall vara en självklarhet, om inte annat skulle väl folk få en lite mer naturlig och avslappnad inställning till en naken kropp, både sin egen och andras.
Har vart med om en del korkade incidenter med personal både på Finlands båtarna och hotell som jagat iväg mig och likasinnade kamrater ifrån bastun med skällsord som sexgalningar och snuskhummrar, trots att det enda vi gjorde var att basta mixat. Tråkig inställning när alla i bastun är med på att vi mixat, men men, vad ska man göra.:cool:
 
Kön
Kvinna
Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}:)]
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}:)]

Jag skall bara mycket förnärmat be att få påpeka att mina reaktioner är högst frivilliga :D *hrmpf*

Flickor får gärna sitta på bastulaven lite ovanför så att skötet kommer i ögonhöjd!
 
Kön
Kvinna
Jo jo, men vi säger väl så då! ;)

Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}:)]

Jag skall bara mycket förnärmat be att få påpeka att mina reaktioner är högst frivilliga :D *hrmpf*

Flickor får gärna sitta på bastulaven lite ovanför så att skötet kommer i ögonhöjd!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag har ett par kompisar som är likasinnade med dig Maree. De har förmågan att visa tillräckligt utan att visa för mycket (enligt vad de tycker)... Vet ett antal gånger som jag eller någon kompis fått halvfjong eller fullt stånd. De tycker det är lika kul varje gång... Måste vara något kvinnligt... :p
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Har alldrig badad mixed bastu. men jag vet att om jag gjorde det skulle jag behöva sitta med handduk helst dubbla lager..och med fördel ochså sitta ljup dubblevikt

när krampen sen kommer får jag hoppa grodhopp ut till dushen..får väll skylla på ishias eller nåt?

antar att jag skulle ses som ett pervo om jag som kille satt bland nakna damer med handuk..eller? så då spricker hela konceptet

"Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner"

åja om jag försöker tänka på politik istället kanske jag kan unvika pinsamheter..

varför inte försöka ha en bild i huvudet av en kåtglad Marit Paulsen med insmord vaniljsås i mustachen intensift gränslande över upphetsad Per Nuder iklädd nätstrumpor och HV 71:s glada färger:eek:

..då ska ni få se på en som har kontroll över nedre regionen,ordet slakhet kan få en helt ny innebörd?
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Kroppen är inte utvecklad för att få stånd när man är 5-6 år.

Jasså inte?? Du har knappast tagit hand om små pojkar. Vi har stånd redan i mammas mage och har det sen med mer eller mindre jämna mellanrum resten av livet. Faktum är att du har stånd ca var 90:e minut dygnet runt, vare sig du vill det eller inte. Så bara så du vet så ÄR kroppen och speciellt snoppen fullt fungerande för att kunna få stånd redan som mycket liten.
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Tycker det är humor att ni killar inte har riktigt kontroll över era nedre regioner. Jag och mina tjejkompisar brukar göra det till en sport och se hur många killar som måste gå ut och kyla av sig. Man sätter sig lite lagomt avslappnat i ett hörn och sätter upp ena benet lite diskret på bänken. Brukar blotta tillräckligt för att få en del ofrivilliga reaktioner [}:)]

Din GANGSTER...:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
:oops:Tänker på hur det skulle vara, inte så tokigt med en mixad bastu. Men med flerparten kvinnor, såklart[:cool:]
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Aldrig testat, låter dock väldigt härligt och intressant. Måste bara hitta en... [}:)]
 
Toppen