Mixedbastu

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Låter grymt häftigt att sitta näck bland en massa tjejer, inte en chans att man skulle kunna kontrollera snoppen då inte.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Stånd får di sma pöjkare redan som bebisar när man ska byta blöja, så det så. I början naturligtvis inte för att de är KÅTA. Men de upptäcker rätt snart att det är skönt att dra i snorren och har svårt att låta bli. Helt naturligt och det är ju samma med flickor, de är nyfikna och vill upptäcka sig själva. Tror dock inte att en kille på 5 år får stånd av att se en naken tjej, så väl utvecklade är de inte, utan har mer med beröring att göra.

Jag är inte bara onanist, jag är mamma också [:eek:)].
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Har aldrig testat mixedbastu, men jag kan tänka mig att jag skulle ha svårt att låta bli att titta....åtminstone om det satt helt nakna tjejer bredvid mig som man skulle kunna tänka sig ha sex med...vips skulle man ju ha praktstånd och va tvungen att gå ut...eller sitta kvar och se vad som händer ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har också hört att bebisar kan få stånd och tom orgasm. Det sistnämnda är jag däremot tveksam till.

Själv hade jag stånd som 4-5 åring, som jag minns.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Oops glömde att citera inlägg. Så här ska det vara:

Där tror jag att du har fel B2B... vad jag har lärt mig så kan t.o.m. bebisar få stånd...
Själv minns jag mitt första stånd då jag var i 6-7 årsåldern...

Kåt & glad

Har också hört att bebisar kan få stånd och tom orgasm. Det sistnämnda är jag däremot tveksam till.

Själv hade jag stånd som 4-5 åring, som jag minns.
 
Toppen