Morgonsex

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är gött ja men då får tjejen rida av mig. Är morrontrött så orka stå i massa ställningar. Nej, hon får jobba om det är på morgonen. Jag kan dåsa och bara ta emot :D
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Morgonsex är bland det bästa jag vet! Min sambo sover alltid naken och jag älskar när vi vaknar tätt emot varandra och jag känner hans hårda kuk mot min rumpa (sover oftast sked). Har hänt att jag vaknat av att han tryckt in kuken i mig (självklart efter att jag sagt att det är ok att han gör det om han vaknar innan mig) och det är såååååååååååå underbart! Eller om jag är nyvaken och känna hur han bestämt drar mina trosor åt sidan och sen trycker sig in i min redan blöta fitta, mmmmmm! Heja morgonknull!
 

SAIKO

Medlem
Kön
Man
Att få ligga sked å älska på morgonen är något av det underbaraste man kan få göra.......

:)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Lyckas aldrig få till nåt morgonsex för sambon är inte alls sugen på morgonen. Försöker nästan jämt så fort vi är lediga, men utan framgång :(
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Lyckas aldrig få till nåt morgonsex för sambon är inte alls sugen på morgonen. Försöker nästan jämt så fort vi är lediga, men utan framgång :(

Skojar du??? Jag som älskar morgonsex, hur kan han tacka nej till det....!? ;)

Finns inget bättre än att vakna upp nakna tillsammans och krypa närmre och börja smeka... :love:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är troligen morgontröttast i Sverige men morgonsex säger jag aldrig nej till, vakren vardag eller helg. Vi sover nakna båda två och oftast vaknar vi i sked. Han är mogonpigg och har bokstavligen halva inne:D innan jag är vaken ens - men han vet att jag tycker att det är ett betydligt mycket bättre sätt att vakna på än av mobilalarmet...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Finns väl inget skönare sätt att vakna på en ett par varma läppar runt kuken.
Å det finns väl inget bättre sätt att få väcka någon än med lite pill... ;)
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
morgonsex ligger starkt på toppen för mig,, för mina partners jag haft åxå,, så blir dagen så mycket lättare direkt,, Morgonknull har guld i,,,,,,,,, el hur det sas :)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det är en god start på dagen.
Kanske ännu bättre om man först rusar upp och ordnar kaffe så att det är färdigt när man är klar:)
 
Toppen