Morgonstånd

Occy

Medlem
Kön
Man
Den står upp nästan varje dag men det är beroende på om jag ska upp tidigt till jobbet eller om jag får sova lite längre...

Some play hard to get , I play hard to want
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Är det onani som gäller då eller hur råder ni bot på saken?

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
svar till sweetheart:
när man får morgonstånd så måste man ju inte runka bara därför... Men naturligtvis så är det skönt med en morgon runk , och dom gånger man ska till jobb så kan man ta sig lite extra tid duschen och ha en härlig runk så att man vaknar ordentligt.. ;)
Men en del dagar så lägger den sig ner innan man har hunnit klivit upp , och det är inte alltid man är kåt bara för att man har stånd ( fast jag är ju nästan alltid kåt...hehe )





Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
En sak har jag märkt med "alla" killar men "sovit" över hos. Nog har dom haft morronstånd nästan alla.
Mitt ex hade det alltid (väldigt ofta ialla fall) men bedyrade att han behövde inte vara kåt på morrgonen bara för den stod upp. Det var man ju glad för, för man hade ofta jobbat hårt på kvällen innan för att han skulle "slippa".
Men vad beror det på killar? Har ni någon förklaring?

Lina
 

SOLO

Medlem
Själv har jag sällan det. Men däremot dagen efter ja varit ute och festat, då är det som stål i brallan hela dagen oavsett vad man gör. ;)

Master Bate!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
jag kan förklara vad det beror på. Av vad jag har läst så spänner man alla muskler automatiskt under en dröm t.ex. Även de musklerna som kontrllerar blodflödet i kuken. Därför brukar den resa sig själv under sömnen och skulle man då vakna ur en dröm (säg att man haft väckarklockan på), så står den fortfarande.

Vet inte om det stämmer men det stod i illustrerad vetenskap för några år sedan.

To masturbate is to live
 

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Mm...tyvärr måste jag säga att morgonstånd är mest till besvär...har inte så mycket med kåthet att göra...
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Vet i fan om jag har äkta morgonstånd för jag är alltid pissenödig när jag vaknar så jag tror mera på ett pissestånd :cool:

Man ska njuta av tillvaron THATS IT :)
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Har ni märkt att morgonstånd alltid kommer vid de mest opassande tillfällena också?

Jobbigt som sutan....

Peace out!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får det oftast då jag vaknar för sent och verkligen måste gå upp. Gör ju inte saken bättre att man har vrålbånge då på morgonkvisten. Morgonstånd håller ju ofta bättre än vanligt stånd och tar ju därför skitlång tid att lugna ner. *suck*

To masturbate is to live
 

Garimax

Ny medlem
Kön
Man
Morgonstånd har jag nästan varje dag. Men alla killar har stånd under sömnen någon gång. Detta beror på att kroppen ökar syretillförseln i svällkropparna.

Om jag har morgonstånd så är jag mindre känslig för att komma men minsta beröring får den att stå direkt efter att den slaknat. :oops:
Sedan tycker jag inte att orgasmen är lika skön på morgonen heller.

Gud skapade inte Eva för att Adam var ensam. Gud skapade Eva för att Adam fick kramp i handen.
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Morgonstånd kommer sig av att det finns en "spärr" som ska stänga till när en kille behöver urinera. När man sover så fylls urinblåsan på, men det är ju lite knepigt för kroppen att ta sig till toaletten när man sover. En erektion ser till att stänga kanalen tills man vaknar. Vilken kille som helst vet ju att det är näst intill omöjligt att kissa när man har ett riktigt praktstånd, som ett morgonstånd för det mesta är. Så morgonstånd är en signal till kroppen att gå o tömma urinblåsan. Tror det var på Kanal5 faktiskt, men är inte säker.
Sen kan ju naturligtvis ett morgonstånd vara ett resultat av en tjej som ligger o pillar på kuken när man sover, eller helt enkelt att man är kåt efter en skön dröm.

Keep that foreskin moving
 
Toppen