Morgonstånd

G

Guest

Gäst
Jag brukar alltid ligga å ta mej på kuken..det e as skönt när den e helt stenhård...å så kanske man runkar :) det e fint det :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
De flesta mornarna står den upp och då jag oftast ska upp tidigt ligger det ofta "i fas". Löser det genom att smårunka under morgonbestyren och innan jag drar hemifrån avslutar på "bästa sätt".
Under helgerna är det allra bäst då man kan omvandla morgonstånd till kåtstånd och sedan älska med sin tjej hela morgonen...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag har oftast morgonstånd när jag inte vaknar av mig själv. När jag blir väckt av tex. väckarklockan så brukar jag ha stånd. :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag tror att det är för att motionera "systemet" som kroppen själv sköter fyllning och tömning av snoppen.
Kissnödig är jag sällan då utan jag kan gå hela morgonen och mysrunka fram till jag ska dra till jobbet. När jag lättat på trycket brukar jag även passa på att tömma blåsan.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
FAn vad befriande det känns om man vaknar med morgonstånd och har sovit i kalsonger. Tar man då av sig kalsongena på morgonen så fylls man av en sån frihetskänsla så det nästan är omöjligt att inte runka.

Masturbation for Salvation
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag har alltid morgonstånd, och dte försvinner bara om jag antingen runkar eller duschar. Lite jobbigt om man sover över nånstans eller bor ihop med nån, men så är det bara.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
ja morgonstånd är envist som fan. Jobbigt om man inte kan runka på morgonen eller måste iväg fort. Hoppas på att den lägger sig innan man kommer utanför dörren liksom


Masturbation for Salvation
 

Oskarsex

Ny medlem
Kön
Man
Morgonstånd har man för att man inte har tömt blåsan på länge, de är vad jag har märkt iaf. Det har iaf med blåsan att göra..
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

FAn vad befriande det känns om man vaknar med morgonstånd och har sovit i kalsonger. Tar man då av sig kalsongena på morgonen så fylls man av en sån frihetskänsla så det nästan är omöjligt att inte runka.

Masturbation for Salvation
Ja det är jäkligt skönt. Känns konstigt när man vaknar och inte tänker på sex men ändå har världens bånge :)

Peace out!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Alltid så vitt jag kan minnas. Vaknar man pissnödig så kan den vara attans så styv, ledsen flickor men så duktiga är inte ens ni ;).

Sweetheart jo att kissa med stånd är inte alltid det lättaste, i värsta fall får man sätta sig och bända ned den i skålen. Men det är attans så kallt om ollonet kommer mot, men vad gör man inte för att slippa stänka ner halva badrummet?

Ser nog morgonståndet mer som en kontroll, kroppens sätt att se att det viktigaste funkar :). Den intressanta frågan är om kvinnor har "morgondagg"?
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Vaknar man av klockan så har jag nästan alldrig stånd.
Men om man får sova ut så är det nästan alltid.
Hur var det med daggen då?

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

En sak har jag märkt med "alla" killar men "sovit" över hos. Nog har dom haft morronstånd nästan alla.
Mitt ex hade det alltid (väldigt ofta ialla fall) men bedyrade att han behövde inte vara kåt på morrgonen bara för den stod upp. Det var man ju glad för, för man hade ofta jobbat hårt på kvällen innan för att han skulle "slippa".
Men vad beror det på killar? Har ni någon förklaring?

Lina

vet inte men mitt morgon stånd brukar släppa efter attt jag släppt på blåsan!

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 

galen

Medlem
Kön
Man
har gode ofta morgonstånd ja me :) men tänker som aldri på d... e dock alltid kåt så kan ha nå me d å göra:) aja ska gå å ställa mig i duchen å funderar på att somna i den :) go natt alla
 
Toppen