Muffens utseende - Cameltoe?

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte var en sån här tråd hör hemma, så en moderator får gärna flytta den om ni tycker den hamnat fel...

Är det fler än jag som tycker att det är lite extra vackert med kvinnor vars inre blygdläppar inte syns, om hon står "rakt upp och ned"? Alltså så att de yttre ligger tätt mot varandra, så länge hon inte särar på benen. :p Det verkar vanligast hos lite mulligare tjejer, men det är svårt att avgöra i förväg. :D Mycket stilfullt är det i alla fall...

Har sett att även detta fenomen kallas "cameltoe" på vissa porrsajter. Cameltoe är ju egentligen när en kvinna har så tajta brallor att de skär in mellan läpparna en aning, så att man ser "genom byxorna" så att säga. Kan vara jäkligt upphetsande enligt mig, men jag vet att andra tycker det är bara äckligt. :p

Vad tycker ni är finast? Några speciella drag som tilltalar er?

Här är en fin bild på en "naken cameltoe": http://www.sportyone.com/servlets/firebolt?object=82734
 
1

15år

Gäst
jag tycker att det är skittsnyggt
om nån har mer bilder så skicka
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker också den sortens underliv är snyggast, men jag tycker de verkar vara mycket ovanligare i porrfilmer/bilder, eller har jag fel? Kanske svårt att se alltid, om tjejen inte håller ihop benen men ändå.
 

robert_eri

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Jag vet inte var en sån här tråd hör hemma, så en moderator får gärna flytta den om ni tycker den hamnat fel...

Är det fler än jag som tycker att det är lite extra vackert med kvinnor vars inre blygdläppar inte syns, om hon står "rakt upp och ned"? Alltså så att de yttre ligger tätt mot varandra, så länge hon inte särar på benen. :p Det verkar vanligast hos lite mulligare tjejer, men det är svårt att avgöra i förväg. :D Mycket stilfullt är det i alla fall...

Har sett att även detta fenomen kallas "cameltoe" på vissa porrsajter. Cameltoe är ju egentligen när en kvinna har så tajta brallor att de skär in mellan läpparna en aning, så att man ser "genom byxorna" så att säga. Kan vara jäkligt upphetsande enligt mig, men jag vet att andra tycker det är bara äckligt. :p

Vad tycker ni är finast? Några speciella drag som tilltalar er?

Här är en fin bild på en "naken cameltoe": http://www.sportyone.com/servlets/firebolt?object=82734
'

Denna typ av underliv är mycket fint men jag måste säga att jag tycker nog att det är lite sexigare när man ser de inre blygdläpparna också.
 

Merreman

Ny medlem
Kön
Man
Kuken: Du har verkligen bra smak! Det är läckert med tjocka yttre läppar, och gärna en bullig fitta.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Mmmmm va goa bilder. Den som du skickade MaxWrite med Jana gillar jag. Skulle vara härligt att vara gift med en kvinna som gillar tajta kläder som skär in i fittan. Speciellt när hon vet att man blir extra kåt av det. Fast det ska vara latex kläder. Som denna bildwww.falukorv.istheshit.net:p
Vadå tight:D
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
HMM en cameltoe är så sexigt jag blir riktig runk sugen när man ser en sådan på bild för att inte tala om i verkligheten hmm det är så gött att komma över en sådan mus

snurre
 
Toppen