Muffens utseende - Cameltoe?

marlboro

Medlem
Kön
Man
cameltoe .... mus i mummelbyxor alltså.
(mummelbyxor för att du kan se läpparna röra sig utan att höra ett ord):D:D:D
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Eftersom efterfrågan på bilder från oss tjejer verkar vara stor, här kommer en på min alldeles egna cameltoe (och bullfitta men det syns visst inte så väl på bilden). Ber om ursökt för kvaliteten, har inte blivit så hajj på det här med kameran än så det blev visst lite mörkt.
För övrigt vill jag göra er uppmärksamma på att det faktiskt finns en www.ratemycameltoe.com också!
*censur*
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
tuvalu: Tack för bilden! Du har en jättefin "bullfitta". Det är inget som du ska skämmas över. Jag tycker det är snyggt, det gör säkert många andra killar också.

Nu när du har visat upp din, kanske fler tjejer vågar följa ditt exempel.
 

avve

Medlem
Kön
Man
Tack tuvalu, jag onanerar till din bild just nu. Tänker på hur jag delar på din mus med min tunga. roterar din klitoris, känner att du blir kåt och vill ha mera.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tuvalu-> den va fin!!!

Väldigt fin, gjort den själv eller behövdes hjälp??



Smisk! känslan som sitter i
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Fint, fint, men kan ni inte hålla era runkutspel i en annan tråd kanske? ;) Känns liksom som om det bara sitter en massa understimulerade "snuskgubbar" här, och jag förstår att man inte blir så sugen på att lägga ut bilder då. Lite finess om jag får be! :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hmmmmm
kan 'nästan tänka mig' se hur välskapt av naturen
resten av dig är, den bilden finns på bara på min näthinna...

din vackra mage, dina runda bröst......






Smisk! känslan som sitter i
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
tuvalu: Mycket läckert, jag ser det som ett omen! Drömde att jag gått vilse på ett badhus i natt, letade efter mitt skåp. Det visade sig vara skåp som på högstadiet med tre på höjden, mitt var tydligen längst ner. När jag rotade i det hörde jag en harkling och titta upp med ansiktet rakt in i en fitta, och precis sådär såg den ut :).

Du kanske skulle ta ett litet initiativ och lägga upp den i en ny tråd hos damerna. Slut på tjatet och garanterat uppskattat. Snyggt klippt var den med föresten!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Tuvalu:
Tror det som kille menade med gjort den själv, var förmodligen bilden. Om du tagit den själv. Antingen det eller rakningen av pubishåret som för övrigt är väldigt fint trimmad.

Det här är för övrigt mitt första inlägg på en väldigt lång tid. Hej på er nya!!!

Masturbation for Salvation
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Stackars tjej...

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, nu får det vara nog med bilder. Hade väl kanske hoppats på att jag skulle få fler tjejer att haka på bara någon tog första steget, men nu när det inte blev så så vill jag inte riskera att bli känd som "hon med bilden" på forumet. Dessutom vill jag inte höra om vad ni gör till mina bilder, håll det för er själva, det här är ju en diskussionstråd. ;)
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Och så blir alla killar förvånade på att inte fler lägger upp.... :D

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Toppen